D35 pracuje na pełnych obrotach. Nowe projekty filmów fabularnych, reklamowych i telewizyjnych


Otworzyliśmy nowe profesjonalne studio filmowe w Warszawie. Rozpoczęliśmy ekspansję na Bollywood. Kończymy etap postprodukcji dwóch dużych filmów fabularnych, a w przypadku trzech kolejnych jesteśmy w zdjęciach. Współpracujemy na stałe przy dwóch serialach dla stacji zagranicznych. Obsługujemy jeden z kanałów telewizji Discovery.

Wspólnie z największymi domami produkcyjnymi i agencjami reklamowymi stworzyliśmy spoty m.in. dla T-Mobile, Enea, Orange, Link4, Crunchips czy PZU. Do kin właśnie wchodzi film „Karuzela”, w którym odpowiadaliśmy za postprodukcję obrazu i kolor korekcję. Można by wymieniać jeszcze długo, a wciąż jesteśmy głodni nowych wyzwań – wymienia Marcin Kryjom, Prezes Zarządu D35 S.A.

Studio filmowe D35, zbudowane na podwalinach know-how cenionej w branży filmowej firmy Divizion oraz doświadczeń zespołu z kolorystą Marcinem Kryjomem na czele, wkracza w nowy etap działalności. To, co niezmienne to zaufanie, jakim zespół D35 darzą znani twórcy, producenci, scenarzyści czy reżyserzy. Również z myślą o nich Marcin Kryjom stworzył nowe miejsce na warszawskiej mapie branży filmowej.   

Nowe studio, które zaprojektowaliśmy od początku do końca z myślą o ułatwieniu pracy filmowcom, było strzałem w dziesiątkę. Dzięki niemu zintegrowaliśmy wszystkie usługi filmowe w jednym miejscu i możemy oferować nową jakość współpracy zarówno dla filmowców, branży reklamowej jak i telewizyjnej –  tłumaczy Kryjom.

Z D35 współpracowali m.in. Wojciech Smarzowski, Władysław Pasikowski, Ryszard Bugajski, Joanna Kos Krauze, Krzysztof Krauze i inni. Po sukcesach produkcji „Sęp”, „Daas”, „Drogówka”, „Jack Strong”, „Papusza”, czy „Układ zamknięty”, w których powstawaniu współuczestniczył zespół D35, czas na kolejne realizacje filmowe i reklamowe. 

Jeden z najnowszych projektów, w którym bierzemy udział to serial HBO „Wataha” w reżyserii Katarzyny Adamik i Michała Gazdy. Premiera tego serialu planowana jest jeszcze w tym roku. Współpraca z HBO to dla nas bardzo ważne doświadczenie i kolejny duży krok jeśli chodzi o poszerzanie portfolio zagranicznych, prestiżowych Klientów – dodaje Marcin Kryjom.

Do drzwi studia D35, coraz częściej pukają największe domy produkcyjne i agencje reklamowe. Studio niedawno skończyło spot promujący miasto Łódź, w którym odpowiadało za postprodukcję obrazu, kolor korekcję czy dostarczenie sprzętu kamerowego. Z najnowszych projektów reklamowych wymienić można również spoty dla Snickers Mini, Adidas, Activia, czy najnowszy projekt dla Crunchips „Wielkie Miąchanie”. 

 

 

D35 S.A. jest unikatowym studiem filmowym stworzonym przez utalentowanego kolorystę Marcina Kryjoma; powstało na 1800 m2 starej hali montażowej motocykli Osa, która dzisiaj jest częścią SOHO Creative District. Zaprojektowane od podstaw studio D35 łączy w najdrobniejszych detalach funkcjonalności przestrzenne z potrzebami współczesnej branży filmowej. Zespół D35 pracuje w oparciu o autorski workflow powstały na bazie wieloletnich doświadczeń we współpracy z czołowymi twórcami filmowymi. Studio oferuje usługi w zakresie kompleksowej obsługi dla branży filmowej,  reklamowej i telewizyjnej, w tym pełen support technologiczny i organizacyjno-logistyczny realizowanych projektów. Oprócz licznych realizacji krajowych, D35 jest obecne na rynkach filmowych w Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz na rynku wschodnim, a od 2014 roku również na rynku azjatyckim.

Więcej na www.digital35.pl