Home Biznes Erotine sponsorem filmu „Ostatni Klaps”

Erotine sponsorem filmu „Ostatni Klaps”

Erotine sponsorem filmu „Ostatni Klaps”

Do licznego grona tytułów kulturalnych, sponsorowanych przez markę Erotine, dołączył „Ostatni Klaps”. Ten polski film w reżyserii Gerwazego Reguły będzie można oglądać na ekranach kin od 22 maja 2015 roku.

Bohaterem „Ostatniego Klapsa” jest niezależny twórca filmowy, któremu zlecono nakręcenie filmu o miłości Napoleona i Walewskiej. Nie wie on jednak, że producent filmu pod pretekstem spełnienia ambicji aktorskich ukochanej chce nakręcić erotyczną wersję przygód francuskiego cesarza. W ten sposób na planie spotykają się dwie nieświadomie swoich zamiarów ekipy filmowe, co prowadzi do komedii omyłek. W rolach głównych występują Mariusz Pujszo, Maja Frykowska, Marek Włodarczyk, a w epizodycznych Piotr Zelt, Michał Milewicz oraz Zbigniew Buczkowski. Gdy społeczne maski opadają na ziemię równie efektownie jak luksusowe gorsety, wydarzyć się może dosłownie wszystko. Pytanie brzmi: do kogo w tej plątaninie nęcących ciał i osobistych ambicji będzie należeć… ostatni klaps? – czytamy w opisie.



Erotine to marka suplementów diety, wzmacniających popęd seksualny oraz zwiększających intensywność doznań, płynących ze stosunku seksualnego. Jako jedyny produkt tego typu na rynku  dostępny jest w dwóch wersjach – dla kobiet i dla mężczyzn. Każda z nich została opracowana naukowo, z uwzględnieniem odmiennych potrzeb obu płci. Marka otrzymała tytuł Luksusowej Marki Roku i ze względu na rygorystyczne podejście do produkcji znalazła się w gronie nominowanych do tytułu Jakość Roku 2015.

Erotine jest również sponsorem m.in. cyklu spektakli „Jak zostać Sex Guru w 247 łatwych krokach” z Tomaszem Kotem w roli głównej.