Home Biznes Już nie tylko ekskluzywna odzież. Męska marka Victorio zyskała swój zapach

Już nie tylko ekskluzywna odzież. Męska marka Victorio zyskała swój zapach

Już nie tylko ekskluzywna odzież. Męska marka Victorio zyskała swój zapach

CoraggioModowa męska marka Victiorio produkowana przez białostocki Prestige Męski wprowadziła do swojej oferty dwa rodzaje perfum – Corggio i Passione.

Coraggio to zapach orientalny, wyrafinowany i elegancki. Stworzony z myślą o odważnych, pewnych siebie i znających swoją wartość mężczyznach. Drugą z perfum cechuje zapach emanujący ciepłą nutą drzew, uosabiający męskość i pasję.

– Coraggio to typowy zapach wieczorowy – o silnym, intensywnym aromacie, który znakomicie komponuje się z eleganckim garniturem Victorio. Stanowi dopełnienie gustownego i ekskluzywnego wizerunku mężczyzny ceniącego sobie jakość i niezależność. Passione natomiast to zapach wschodzącego dnia, świeży, orzeźwiający, dający energię do działania – informuje Krzysztof Kosmowski, właściciel marki Victorio.



Przedstawiciel firmy podkreśla, że perfumy, stanowią znakomite uzupełnienie dotychczasowej oferty marki, bazującej na eleganckich garniturach, niebanalnych koszulach i zaprojektowanych z dbałością o każdy element i detal dodatków.

Do stworzenia Coraggio wykorzystano nuty zapachowe drzewa sandałowego, imbiru i cedru. Wyczuwalne są w niej również mięta, pieprz i cytrusy. Podstawą Passione stanowią z kolei cedr i paczuli. Wyraźnie wyczuwalne są również lawenda, kolendra i cytryna.

Perfumy dostępne są w 50 ml flakonikach. Kosztują odpowiednio 69,90 i 79,90 zł.

 

tagi: