Home Biznes NoVa Park z Blue Shadow

NoVa Park z Blue Shadow

NoVa Park z Blue Shadow

Pod koniec października w gorzowskim NoVa Park otwarto salon odzieżowy Blue Shadow. Nowy najemca zajmuje lokal o powierzchni 65,5 m2.

Blue Shadow to śląska marka odzieżowa stworzona w 2003 roku przez siostry Barna. To moda inspirowana światowymi trendami, tworzona z myślą o kobietach, które szukają wyjątkowości i niepowtarzalności. Kobieta Blue Shadow nie ma określonego wieku, to styl bycia i świadomość siebie. Blue Shadow to krajowe produkty sygnowane metką „Polski produkt“ w cenach sklepów sieciowych, krótkie serie oraz szeroka gama rozmiarów od 34 do 50 z zachowaniem ciągłości stylistycznej dla wszystkich rozmiarów.

„Blue Shadow to kolejna marka odzieżowa, która dołączyła do wielkiej rodziny NoVa Park. Jesteśmy pewni, że polskie produkty łączące wysoką jakość ze wspaniałym stylem spotkają się z dużą przychylnością naszych klientów” – mówi Joanna Bagińska, dyrektor NoVa Park.

Salon Blue Shadow operuje na powierzchni 65,5 m2 i zlokalizowany jest na poziom 1, w bliskim sąsiedztwie salonów Kuferek, Deichmann oraz CCC.



Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, Lindex, KiK, KFC, Pure Fitness, Home&You, Super–Pharm, Cubus, Centro, Smyk, Sephora, W.KRUK, Mohito, Bershka, Ryłko czy 4F.

Właścicielem obiektu jest węgierski deweloper Futureal. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska S.A.

www.nova-park.pl