Home Dom Sensit debiutuje na rynku. Za launch marki odpowiada Schulz brand friendly.

Sensit debiutuje na rynku. Za launch marki odpowiada Schulz brand friendly.

Sensit debiutuje na rynku. Za launch marki odpowiada Schulz brand friendly.

Portfolio firmy Politan uzupełnia nowa marka. Do Gosi, Amigo oraz Heliosa dołącza Sensit, specjalista od chemii gospodarczej. Za obsługę full service wszystkich marek, w tym launch Sensitu odpowiada agencja Schulz brand friendly.

 

Sensit to marka środków chemicznych, a wśród nich specjalistyczne płyny czyszczące do podłóg, emulsje do ochrony i nabłyszczania podłóg i spraye do rozwiązywania domowych problemów. Produkty powstały na bazie nowych technologii opracowanych w efekcie przeprowadzonych badań rynku. Marka jest już dostępna w sklepach i została pozytywnie przyjęta przez rynek.



W ciągu ostatnich dwóch lat nastąpił bardzo dynamiczny wzrost sprzedaży naszych produktów do pielęgnacji obuwia marki Helios. Przede wszystkim kluczowe były rozbudowa oferty i dotarcie do nowych klientów. Doszliśmy do wniosku, że chemia gospodarcza potrzebuje nowego mocnego otwarcia. Aby profesjonalnie przygotować się do tego procesu, podjęta została decyzja o równoległym uruchomieniu rozbudowanego procesu badawczego oraz projektów wdrożeniowych. Tak powstała marka Sensit – komentuje Radomir Buksza, Brand Manager, Politan.

Nazwa Sensit brzmi kobieco i zmysłowo, odnosząc się jednocześnie do sfery estetyki i uczuć, którymi obdarzamy nasze mieszkania oraz domy. Zaprojektowane etykiety akcentują charakter produktów i przyciągają wzrok na sklepowej półce.

Za launch marki odpowiada agencja Schulz brand friendly, która przygotowała kompleksowe badania, a następnie na ich podstawie opracowała strategię marki oraz jej identyfikację wizualną.