Home Biznes Speckabki spotykają się w Krakowie
Speckabki spotykają się w Krakowie

Speckabki spotykają się w Krakowie

17 stycznia dziewczyny do zadań specjalnych, czyli krakowianki biorące biznes we własne ręce, spotkają się w ramach wydarzenia „Kobieta w biznesie”. Gościem specjalnym będzie Klaudia Pingot znana jako SpecBabka.

 

„Kobieta w Biznesie” to połączenie rozwoju osobistego i biznesowego kobiet. W ramach najbliższego spotkania na scenie wystąpią Katarzyna Bienussa i Diana Drobniak z ContentHouse. Na bazie przewidywanych trendów w marketingu, podpowiedzą jakie działania powinni podjąć przedsiębiorcy, by o ich biznesie usłyszał Internet w 2017 roku.

 

Katarzyna i Diana

Klaudia Pingot, gość specjalny wydarzenia, przez lata pracowała w służbach specjalnych, biorąc udział również w działaniach poza granicami kraju. Zdobytą wiedzę i umiejętności wykorzystuje obecnie w roli trenera biznesu. Z uczestniczkami spotkania podzieli się tajnikami treningu mentalnego, jaki pomaga budować silne przekonania niezbędne w biznesie oraz karierze zawodowej.

 

Klaudia Pingot



„Kobieta w Biznesie” gromadzi co miesiąc na spotkaniach blisko sto przedsiębiorczy z krakowianek, które chcą rozwijać swoje kompetencje biznesowe i budować wartościowe sieci kontaktów.

Szczegóły dotyczące spotkania „Kobieta w Biznesie” można znaleźć na stronach http://kobietawbiznesie.pl/.

 

Organizatorzy

Motiwator – firma założona przez Anetę Wątor zajmująca się szkoleniem specjalistycznym (w tym treningami motywacyjnymi oraz szkoleniami dla pracowników firm i korporacji) i doradztwem.

Motiwator jest inicjatorem i organizatorem cyklu spotkań „Kobieta w biznesie”.

ContentHouse jest agencją full service content marketing, która stawia na dwa komunikacyjne filary: marketing treści (teksty, wideo, działania w social media) oraz mocne wsparcie PR dla Klientów. Narzędzia te wzajemnie się uzupełniają i tworzą skuteczną synergię.

W badaniu „Agencje interaktywne” z 2016 przeprowadzonym przez Media i Marketing Polska to agencja nr 1 pod względem zadowolenia ze strategii, badań i analiz, zadowolenia z obsługi Klienta oraz opracowania działań ATL.