Home Internet BoxOfAds debiutuje na polskim rynku

BoxOfAds debiutuje na polskim rynku

Polski start-up BoxOfAds, jeden z projektów należących do inkubatora technologicznego Xevin Lab, po rozwinięciu działalności na globalnych rynkach, wchodzi na rodzimy rynek.

BoxOfAds to inteligentne narzędzie analityczne przeznaczone dla działów marketingu internetowego ułatwiające planowanie i tworzenie kampanii w sieciach reklamowych Display. Dzięki temu narzędziu klient otrzymuje dostęp do informacji na temat aktywności konkurencji w danej sieci reklamowej, oraz o reklamodawcach, wydawcach, kreacjach reklamowych czy też Landing Page'ach wykorzystywanych przez konkurencję. Dane zebrane przez BoxOfAds to dla klientów przede wszystkim zwiększona sprzedaż i konwersja, a także oszczędność czasu potrzebnego na planowanie kampanii.

Do tej pory firma założona przez Łukasza Jasiaka i Bartosza Poźniaka funkcjonowała z powodzeniem na rynkach globalnych. Po umocnieniu swojej pozycji zdecydowała się na wejście na rodzimy rynek.

Zaczęliśmy od rynków zagranicznych gdyż dobrze je znaliśmy; przez kilka lat pracowaliśmy na nich tworząc kampanie reklamowe. Nasz nowy produkt mogliśmy zaoferować do testowania dotychczasowym partnerom. Bardzo pozytywne wstępne recenzje nastrajały nas optymistycznie i w stosunkowo niedługim czasie zdobyliśmy spore portfolio klientów. Sprzyjała nam otwartość zagranicznych kontrahentów, często podejmujących współpracę chętniej niż ich polscy koledzy. Wielu partnerom podobał się styl prowadzania przez nas biznesu, co przekładało się na łatwość negocjacji. Minusem na pewno była nasza lokalizacja; przez niektórych użytkowników, postrzegana, jako nieco egzotyczna – mówi Łukasz Jasiak, współzałożyciel i prezes BoxOfAds.



Aktualnie BoxOfAds realizuje projekty w takich krajach jak: Stany Zjednoczone, Anglia, Niemcy, Australia, Wielka Brytania i Kanada, a wkrótce także i w Polsce. Z ich narzędzia korzystają m.in. takie firmy zagraniczne jak: AVG Technologies, Neverblue czy GrabAds. To co wyróżnia BoxOfAds to umiejętność dostosowywania się do charakterystyki danych rynków. Na polskim rynku nie ma aktualnie podobnego rozwiązania w dziedzinie reklamy internetowej.

Wejście na rynek polski jest dla nas sporym wyzwaniem, ponieważ nieanglojęzyczne reklamy wymagają innego podejścia przy ich analizie. Dodatkowo, w Polsce funkcjonują unikatowe sieci reklamowe i formaty kreacji, które często nie są wykorzystywane na innych rynkach. Naszym celem jest popularyzowanie na własnym podwórku rozwiązań stosowanych przez agencje reklamowe ze Stanów Zjednoczonych – dodaje Łukasz Jasiak

Głównym celem firmy na najbliższe lata jest poszerzanie dostępności usług o kolejne geolokalizacje oraz o nowe formy reklamy. Najbliższa przyszłość to reklama mobilna, a w nieco dalszej perspektywie reklama na portalach społecznościowych.

BoxOfAds to innowacyjna firma oferujące unikatowe narzędzie, z jasno zdefiniowaną strategią rozwoju na najbliższe lata. Jako inkubator Xevin Lab zapewnia firmie wsparcie od strony merytorycznej, zwłaszcza jeżeli chodzi o networking, optymalizację technologii i budowę struktury firmy – mówi Radosław Czyrko, Prezes Xevin Lab.

kyo