UZIN Polska sponsorem generalnym Mistrzostw Polski Montażu Wykładzin


Strefa Branży Wykładzinowej to miejsce, które wszyscy fachowcy oraz miłośnicy wykładzin muszą odwiedzić w czasie trwania tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2015 w Poznaniu. Tu bowiem w dniach 11-12 marca odbędą się Mistrzostwa Polski Montażu Wykładzin. Generalnym  sponsorem zawodów jest firma UZIN Polska.

 

Z przedstawicielami marki UZIN będzie się można spotkać w Strefie Branży Wykładzinowej w Pawilonie 3A podczas trwania targów. Polskie Stowarzyszenie Posadzkarzy przygotowało dla odwiedzających m.in. prezentację najnowszych technologii, warsztaty, pokazy rzemiosła posadzkarskiego, specjalistyczne bloki seminaryjne i warsztatowe. Wśród wykładowców nie mogło zabraknąć Dariusza Turskiego rzeczoznawcy i przedstawiciela firmy UZIN, który zaprezentuje budowę i zasady działania mas szpachlowych. Opowie także o wpływie warunków na budowie na czas wiązania produktów chemicznych oraz przedstawi metody ich pomiarów. Aktualny stan prawny dotyczący obowiązków posadzkarza i konsekwencji z  nimi związanych, w aspekcie stosowania podkładów pod posadzki scharakteryzuje Janusz Dziewanowski, rzeczoznawca i reprezentant firmy UZIN. W części warsztatowej Bogusław Kaczorowski zaprezentuje możliwości stripperów marki WOLFF w usuwaniu starych wykładzin podłogowych.

Atmosferę podgrzewać będą posadzkarze działający w branży wykładzinowej, którzy staną ze sobą w szranki w konkursie polegającym na ułożeniu wzoru z wykładzin podłogowych.

Finałowe prace będą podlegać ocenie międzynarodowego jury. Pod uwagę będą brane takie kryteria, jak porządek i zasady przestrzegania przepisów BHP na stanowisku pracy, przebieg realizacji zadania, staranność i czystość. Oceniana będzie także precyzja wykonania wzoru, dokładność cięć, jego wymierzenie i trasowanie, zamocowanie i trwałość. Niemniej ważny jest też czas wykonania i stopień zaawansowania prac oraz efekt końcowy.

Celem Mistrzostw  jest nie tylko wyłonienie Mistrza Polski Montażu Wykładzin 2015, ale także  promocja potencjału funkcjonalnego i wzorniczego tkwiącego w wykładzinach podłogowych. Dla zwycięzcy przewidziano atrakcyjne nagrody ufundowane przez sponsorów oraz PSP.