Home Moda Otul się w jesienne kolekcje z NoVa Park

Otul się w jesienne kolekcje z NoVa Park

Otul się w jesienne kolekcje z NoVa Park

Trwa modowa kampania wizerunkowa NoVa Park promująca najnowsze kolekcje na sezon jesień-zima 2014/2015. Jednym z elementów kampanii – oprócz billboardów i materiałów POS wyeksponowanych wewnątrz gorzowskiego centrum – jest także katalog modowy, prezentujący najważniejsze trendy na nadchodzący sezon oraz pokaz mody prowadzony przez Barbarę Kurdej-Szatan.

Billboardy i materiały POS, utrzymane w konwencji jesiennej, obecne są w Gorzowie oraz jego okolicach  w czterech odsłonach jednocześnie. W każdej z części kampanii motywem przewodnim jest rodzina w różnym wieku – począwszy od młodego małżeństwa z dzieckiem aż po pary z długoletnim stażem. Trwająca kampania pokazuje tym samym, że bogata oferta NoVa Park skierowana jest do każdego pokolenia.

Jesiennej kampanii wizerunkowej towarzyszy również dystrybucja rodzinnego magazynu pełnego inspiracji oraz ciekawych pomysłów na udane jesienne i zimowe stylizacje dla kobiet, mężczyzn, młodzieży oraz dzieci z wykorzystaniem ubrań i dodatków dostępnych w sklepach w NoVa Park. Katalog zawiera również przegląd największych hitów jesiennych kolekcji, propozycje kobiecych drobiazgów oraz męskich gadżetów oraz wywiad z Miłoszem Brzezińskim o szaleństwie zakupów.

Częścią kampanii jest także jesienny pokaz mody najważniejsze trendy z kolekcji na sezon jesień-zima 2014/2015, który poprowadzi Barbara Kurdej-Szatan już 28 września! Zwieńczeniem imprezy będzie koncert zespołu Soul City, uczestnika drugiej edycji programu X Factor.



„Jesienne kolekcje są już dostępne w salonach w NoVa Park, dlatego tym bardziej warto przyjrzeć się najnowszym trendom i wybrać te najbardziej dla nas odpowiednie. Z pomocą przychodzi najnowszy katalog modowy NoVa Park, który znajdzie się w dystrybucji od 19 września i trafi do rąk mieszkańców Gorzowa i okolic. Zapraszam do lektury, a następnie na zakupy z rodziną do NoVa Park” – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.

Kampania outdoorowa nowych kolekcji w NoVa Park potrwa do końca października. Katalog modowy w nakładzie blisko 50 000 egzemplarzy będzie można znaleźć w skrzynkach pocztowych na terenie Gorzowa i miejscowości ościennych.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, Lindex, KappAhl, KFC, Pure Fitness, Home&You, Super–Pharm, Cubus, Centro, Smyk, Sephora, W.KRUK, Mohito, Bershka, Ryłko czy 4F.

Właścicielem obiektu jest węgierski deweloper Futureal. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska S.A.

www.nova-park.pl