Home Zwierzęta Marka Butcher’s Polska wprowadza na rynek nowe produkty

Marka Butcher’s Polska wprowadza na rynek nowe produkty

Marka Butcher’s Polska wprowadza na rynek nowe produkty

Butcher’s Pet Care, brytyjski producent wysokiej jakości karmy dla zwierząt, wprowadza na rynek funkcjonalną linię karm mokrych dla psów, która zastąpi dotychczasowe dwie linie: Light oraz Skin&Joints. Jest to wyraz konsekwentne realizowanej strategii marki, polegającej na dostarczaniu produktów zdrowych, innowacyjnych, odpowiadających potrzebom pupili. Czytelna nawigacja informująca, jakie właściwości ma dany produkt, pozwoli klientom w łatwy i szybki sposób znaleźć na półce karmę, której szukają.

Karmy funkcjonalne, czy specjalistyczne, przez wiele lat były domeną kanału zoologicznego. Prawie dwa lata temu Butcher’s, jako pierwsza marka, wprowadziła do sprzedaży masowej mokrą karmę funkcjonalną Skin & Joints, wzbogaconą o zestaw składników dbających o zdrowe stawy i piękną sierść oraz karmę Light, dla pupili, które mają problemy z nadwagą. Była to decyzja strategiczna, podyktowana doświadczeniem marki na rynkach europejskich, jak i światowymi trendami w żywieniu zwierząt oraz ludzi.

Oprócz tego, że każda z karm stanowi pyszny i kompletny mięsny posiłek, dodatkowo dba o szczególne potrzeby psów, aby zachowały zdrowie na długie lata. Składniki nowych linii marki Butcher’s odpowiadają najczęściej występującym problemom zwierząt i przeznaczone są do codziennego żywienia, co wspomaga odpowiednie funkcje organizmu pupila.



W ofercie marki Butcher’s znajdzie się ulepszony produkt typu Light, dbający o zdrową wagę oraz Joints – wspierający mocne stawy (dotychczasowy Light i Skin & Joints). Ponadto pojawią się dwie nowe karmy: Beauty – zapewniająca zdrową skórę i sierść, a także Sensitive – dla psów o wrażliwym układzie pokarmowym.

Wszystkie karmy Butcher’s:

  • Nie zawierają konserwantów, sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku
  • Nie zawierają soi
  • Są przygotowane z naturalnych składników
  • Nie zawierają uczulającego glutenu pszenicznego
  • Zawierają świeże mięso

Produkty pojawią się w sklepach sieciowych już w listopadzie br. Orientacyjna cena to 3,49 zł za 400 g oraz 8,29 zł za 1200 g. Wprowadzenie nowych produktów jest wspierane przez kampanię informacyjną pod hasłem „Psy mają potrzeby”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na najistotniejsze potrzeby naszych pupili. W grudniu zostanie przeprowadzona kampania outdoor’owa oraz prasowa.

CC