Home Bez kategorii Polskie Koleje Linowe rozpoczęły współpracę w social mediach z agencją Schulz brand friendly

Polskie Koleje Linowe rozpoczęły współpracę w social mediach z agencją Schulz brand friendly

Polskie Koleje Linowe rozpoczęły współpracę w social mediach z agencją Schulz brand friendly

Od początku maja agencja obsługuje dziewięć profili w mediach społecznościowych należących do Polskich Kolei Linowych. Komunikacja została uspójniona za pomocą hasła Zabierzemy Cię w góry! Podkreślany jest unikatowy charakter każdego z ośrodków należących do PKL, które wspólnie tworzą rozpoznawalną na rynku markę z ponad 80-letnią tradycją.

Agencja prowadzi komunikację na siedmiu profilach należących do Polskich Kolei Linowych na Facebooku. Wśród nich są: Kasprowy Wierch, Gubałówka, Palenica, Góra Żar, Mosorny Groń oraz Góra Parkowa. Działania rozpoczęły się także na dwóch kanałach na Instagramie – Polskich Kolejach Linowych i PKL Kasprowy.

PKL poprzez działania komunikacyjne umacniają postrzeganie spółki jako wszechstronnego, całorocznego operatora turystycznego, oferującego kompleksowe, atrakcyjne usługi klientom swoich ośrodków zarówno w sezonie letnim jak i zimowym. Budują także rozpoznawalność  wszystkich marek ośrodków i kolei należących do spółki jako nowoczesnych, atrakcyjnych dla szerokiej grupy klientów, świadczących całoroczne usługi sportowo-rekreacyjne wysokiej jakości, wyróżniające się pod względem poziomu obsługi klientów.



– Chcemy, aby profile na Facebooku i Instagramie były naturalnym źródłem informacji i wymiany doświadczeń wśród osób odwiedzających ośrodki należące do PKL. Kanały social media są miejscem, w którym budujemy długotrwałą i obustronną relację z naszymi klientami, zwiększając przy tym zainteresowanie internautów górskimi wycieczkami i aktywnością w pięknych górskich lokalizacjach. Ułatwi to z pewnością spersonalizowana komunikacja i spójna identyfikacja wizualna naszych ośrodków – mówi Patryk Białokozowicz z zarządu Polskich Kolei Linowych.

Każdy z ośrodków turystycznych nalężących do PKL ma inny sposób komunikacji, łączy je jednak przemyślana identyfikacja wizualna, która jednoznacznie kojarzy się z marką operatora turystycznego jakim jest PKL. Ponadto na Facebooku i Instagramie realizowane są także działania crossowe, mające na celu wzajemne wsparcie ośrodków.

Tworząc strategię komunikacji zależało nam na tym, aby poszczególne profile prezentowały unikatowy charakter każdej z kolei, jednocześnie będąc integralną częścią większej, rozpoznawalnej marki. Takie podejście spodobało się Polskim Kolejom Linowym, dzięki czemu wygraliśmy przetarg i rozpoczęliśmy – mamy nadzieję – długofalową i pełną ekscytujących wypraw w góry współpracę – mówi Monika Popowska, Client Service Director w agencji Schulz brand friendly.

Zespół agencji Schulz brand friendly odpowiada za stworzenie strategii komunikacji i spójnej identyfikacji w mediach społecznościowych dla wszystkich ośrodków PKL, przygotowywanie treści, moderacje, konkursy oraz zakup mediów. Na profilach społecznościowych ośrodków Polskich Kolei Linowych znaleźć można atrakcyjne informacje, zdjęcia czy konkursy.