Home Biznes 19 Południk friendly connected – nowa spółka na branżowej mapie

19 Południk friendly connected – nowa spółka na branżowej mapie

19 Południk friendly connected – nowa spółka na branżowej mapie

Schulz brand friendly finalizuje współpracę z 19 Południkiem i inwestuje w nową spółkę 19 Południk friendly connected, która świadczyć będzie usługi strategiczno-kreatywne dla marek. Obie firmy obejmują po 50% udziałów.

W efekcie współpracy Schulz brand friendly i 19 Południka powstaje spółka 19 Południk friendly connected. To podmiot, który połączy kompetencje dwóch firm, co przełoży się na synergię i korzyści biznesowe dla obu agencji i ich klientów. Współpraca zakłada przede wszystkim wymianę najlepszych praktyk, kompetencji oraz wiedzy obu firm. Będzie miała partnerski charakter  w oparciu o filozofię „friendly” wpisaną w DNA Schulza.

Idealna synergia

Schulz to agencja z ponaddwudziestoletnim doświadczeniem w branży, mająca w portfolio wiele mocnych marek, m.in. Wawel, Kaufland, Mitsubishi, Lubelską, Gattę czy Piątnicę. Do spółki wniesie nie tylko wiedzę i zdobywane przez lata kompetencje, lecz także wsparcie new business, back office czy obsługę prawną. Natomiast 19 Południk może się pochwalić dynamicznym rozwojem i obsługą m.in. Dan Cake, Lotos Paliw, Volvo Trucks czy Goodyeara. Agencja ma także dostęp do zasobów m.in. w dziedzinie nowych technologii, a dodatkowo świetnie zna śląski rynek.



– Schulz na rynku działa już od ponad dwudziestu lat. Firma z tak dużym stażem potrzebuje nowych impulsów wzrostowych, dlatego zdecydowaliśmy się na powołanie nowego podmiotu. Mamy bardzo pozytywne doświadczenia w pracy z 19 Południkiem. 19 Południk friendly connected to dla nas szansa m.in. na ekspansję biznesową, która obejmie nowe segmenty rynku – mówi Wojciech Kotala, CEO Schulz brand friendly.

Nowa spółka to początek drogi inwestycyjnej Schulza. Sukcesywnie będą uruchamiane kolejne inicjatywy. W planie jest m.in. powołanie spółki mediowej w obszarze nowych technologii, jak również uruchomienie podmiotu o większej specjalizacji w zakresie programistycznym.

– Aby dynamiczny rozwój 19 Południka i jakość szły dalej w parze, potrzebne jest wsparcie większego partnera biznesowego oraz kompetencyjnego. Chcemy koncentrować się na tym, na czym znamy się najlepiej czyli na strategii i kreacji, ale jednocześnie poszukujemy nowych obszarów rozwoju. Jako 19 Południk friendly connected będziemy mogli obsługiwać większą liczbę klientów przy zachowaniu naszych wysokich standardów jakości dla tych, których obsługujemy na zasadzie stałej współpracy – przyznaje Radosław Grzybowski, CEO 19 Południk friendly connected, pełniący w przeszłości funkcję m.in. dyrektora strategii w agencji Gong.

19 Południk friendly conntected i Schulz brand friendly pozostają spółkami w pełni niezależnymi w zakresie obsługiwanych klientów.