Home Biznes Agencja Great Open House zmonopolizuje galerie handlowe

Agencja Great Open House zmonopolizuje galerie handlowe

Agencja Great Open House zmonopolizuje galerie handlowe

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House zakupiła od koncernu Hasbro licencję na wykorzystywanie gry Monopoly jako motywu przewodniego podczas publicznych eventów organizowanych dla galerii handlowych. Pierwszym klientem agencji na tę usługę została ogólnopolska sieć centrów handlowych Atrium. Great Open House zorganizowała i przeprowadza właśnie w 4 centrach handlowych tej marki familijne imprezy z Monopoly w roli głównej, a równolegle także Mistrzostwa Polski w Monopoly.

Pierwszą serię eventów na licencji Hasbro z wykorzystaniem Monopoly agencja Great Open House organizuje w galeriach handlowych ogólnopolskiej sieci Atrium. Imprezy pomyślane są jako atrakcyjna forma spędzenia czasu dla wszystkich odwiedzających te centra handlowe. Główną atrakcją są rozgrywki w Monopoly – na dużej planszy, po której poruszają się gracze, z dużymi kostkami, pionkami i kartami.

Zakup licencji Monopoly to kolejne wzmocnienie oferty naszego działu eventów. Klienci galerii handlowych znudzeni są już tradycyjnymi atrakcjami i dlatego chętnie pojawiają się na takich wydarzeniach jak event Monopoly. Już dziś wiemy, że w trakcie jednej z naszych wakacyjnych imprez footfall wzrósł o kilkadziesiąt procent w porównaniu do analogicznego weekendu sprzed roku – to dość obiecujący wynik. Z drugiej strony jest to wyraźny sygnał do poszukiwań kolejnych atrakcyjnych licencji do wykorzystania w dziale eventowym GOH – mówi Robert Kołodziejczyk, CEO agencji Great Open House.

Pierwsze imprezy organizowane przez Great Open House z licencją na Monopoly odbyły się w Pile (Atrium Kasztanowa) i w Koszalinie (Atrium Koszalin). Kolejne będą miały miejsce w Warszawie, już w najbliższe weekendy – 22 i 23 sierpnia w Atrium Reduta, a 29 i 30 sierpnia w Atrium Targówek.



Podczas wakacyjnych imprez z Monopoly w galeriach Atrium odbywają się także równolegle Mistrzostwa Polski w Monopoly.

Z każdego z 3 turniejów eliminacyjnych (Piła, Koszalin, Warszawa Reduta) awansuje po 4 najlepszych graczy – najlepsza dwunastka zmierzy się ze sobą w warszawskim Atrium Targówek, w ostatni weekend wakacji. Zwycięzca Mistrzostw Polski pojedzie w nagrodę na Mistrzostwa Świata, które odbędą się we wrześniu w chińskim Makao. Uczestnicy polskich rozgrywek mają też szansę na zdobywanie nagród fundowanych przez sklepy znajdujące się w poszczególnych centrach handlowych Atrium, w których odbywają się turnieje.

Great Open House (www.goh.pl) to agencja marketingu zintegrowanego. W gronie klientów agencji znaleźli się m.in.: Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Storck Polska, Danone, Nestle Polska, Bakoma, Mondolez Polska (dawniej: Kraft Foods Polska), Haribo, Mars Polska, Unilever Polska, Grupa Żywiec, Tesco, P4 (Play), GlaxoSmitKline, InPost czy 3M.

Wraz z agencją HyperCrew (www.hypercrew.pl) tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów łączących obszary online i offline. HyperCrew to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 8 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Wrangler, XL Energy Drink.