Case study „belVita. Od insightu do konceptu marki” – narzędzie edukacji biznesowej


„belVita. Od insightu do konceptu marki” to najnowsze case study typu harwardzkiego opracowane przez  questus Learning Solutions – bank biznesowych case studies, którego autorem jest firma questus – Akredytowanego Centrum brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.

Zagadnienia teoretyczne w praktycznej formie

Wykorzystanie materiału na zajęciach, warsztatach czy szkoleniu pozwala w ciekawy sposób wyjaśnić odbiorcom istotę insightów konsumenckich, trendów rynkowych, czy budowania konceptu marki. Ogół zagadnień merytorycznych wpisano w historię z życia wziętą, opowiedzianą ustami bohatera – belVity, marki pożywnych ciastek śniadaniowych. Opowieść jest autentyczna, dzięki czemu treści angażują odbiorców i ułatwiają im przełożenie zagadnień teoretycznych na rzeczywistą praktykę biznesową.

Profesjonalne narzędzie edukacji biznesowej

Opracowanie, złożone ze studium w formie tekstowej oraz filmowej, zawiera również Tutor Manual – instrukcję dla prowadzącego zajęcia, która sugeruje przebieg zajęć, podaje przykłady ćwiczeń, a także dostarcza bazę teoretyczną omawianych zagadnień.

Materiał przeznaczony jest dla wykładowców akademickich, trenerów biznesu oraz osób odpowiedzialnych w firmach za rozwój pracowników. Udostępniany jest bezpłatnie na stronie www.questus.pl/ls/case-studies