
Centrum Handlowe RONDO przyłącza się do akcji społecznej wspierającej polskie jabłka. W weekendy 9-10 sierpnia oraz 16-17 sierpnia na terenie bydgoskiej galerii hostessy będą rozdawać klientom polskie jabłka, promując tym samym rodzime owoce.
Zaplanowane wydarzenie zorganizowano w ramach ogólnopolskiej akcji społecznej, której celem jest wspieranie polskiego sadownictwa po wprowadzeniu embarga na polskie owoce przez Rosję. Każdy, kto w dniach 9-10 sierpnia oraz 16-17 sierpnia odwiedzi Centrum Handlowe RONDO otrzyma w prezencie pyszne polskie jabłko.
„Centrum Handlowe RONDO chętnie wspiera inicjatywy, które spotykają się z dużym zainteresowaniem ze strony naszych klientów, a jednocześnie są ważne dla całego społeczeństwa. Tak stało się również tym razem. Postanowiliśmy zorganizować akcję promującą polskie jabłka oraz wspierającą rodzimych sadowników. Zapraszam wszystkich klientów do RONDA po smaczny upominek” – mówi Katarzyna Najdzik, marketing manager w Apsys Polska, zarządcy Centrum Handlowego RONDO.
Akcja „Owoc NIEzakazany!” to inicjatywa Polskiej Rady Centrów Handlowych, wpisująca się w kampanię zapoczątkowaną przez redakcję „Pulsu Biznesu”.
Informacje o firmie:
Centrum Handlowe RONDO to pierwszy obiekt handlowy w Bydgoszczy. Całkowita powierzchnia użytkowa RONDA to prawie 60.000m2.
Głównym najemcą jest hipermarket Real. Ofertę centrum uzupełnia 45 butików i sklepów średnio powierzchniowych. Centrum Handlowe RONDO może pochwalić się doskonałą lokalizacją – ok.1,5 km od ścisłego centrum miasta, tuż przy głównym węźle komunikacji miejskiej oraz skrzyżowaniu trzech tras krajowych – w kierunku Poznania, Koszalina / Szczecina, a także Warszawy.
Właścicielem Centrum Handlowego RONDO jest spółka celowa CH Bydgoszcz Sp. z o.o., zarządzana przez Valad Polish Retail Fund. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska S.A.
www.chrondo.pl