Home Biznes Centrum Handlowe RONDO z nowym logotypem

Centrum Handlowe RONDO z nowym logotypem

Centrum Handlowe RONDO z nowym logotypem

Centrum Handlowe RONDO w Bydgoszczy przeszło metamorfozę obejmującą przebudowę elewacji i wejścia głównego oraz przearanżowanie wnętrza obiektu, których zwieńczeniem jest nowe logo, które pojawiło się w komunikacji centrum z początkiem kwietnia.

Zmianom uległa również strona internetowa bydgoskiego centrum dostępna pod adresem www.chrondo.pl.

Nowy logotyp Centrum Handlowego RONDO jest nowoczesny i oddaje charakter marki. W odświeżonym logo użytych jest osiem żywych kolorów, za pomocą których komunikowany jest pozytywny i przyjazny charakter RONDA, jako miejsca idealnego na spotkanie w centrum Bydgoszczy. To dynamiczna synergia nachodzących na siebie kształtów i barw, kontynuująca ideę centrum oddziaływującego na otoczenie lokalne. Barwy obecne w logotypie zdecydowanie wyróżniają się na tle cegły, metalu i szkła, użytych do przebudowy wnętrza Centrum Handlowego RONDO. Nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana w taki sposób, aby odświeżony logotyp stał się łatwą do rozpoznania i zapamiętania ikoną centrum.

Rebranding Centrum Handlowego RONDO to również nowa strona internetowa www.chrondo.pl, która ma przede wszystkim ułatwić użytkownikom dostęp do najważniejszych informacji i funkcjonalności. Nowoczesna szata graficzna nawiązuje do kolorystyki odświeżonego logotypu RONDA. Nowa strona internetowa została zaprojektowana w technologii Responsive Web Design, co oznacza, że dopasowuje się do wielkości ekranu urządzenia, z którego użytkownik korzysta. Dzięki temu witryna jest tak samo funkcjonalna zarówno na komputerze, jak i smartfonie oraz tablecie.

Wraz z przebudową Centrum Handlowego RONDO zdecydowaliśmy się również na odświeżenie identyfikacji wizualnej. Nowy logotyp komunikuje odnowę RONDA i związek jaki nasz obiekt ma z centrum Bydgoszczy, bowiem lokalizacja i nazwa centrum są nierozłączne. RONDO znajduje się przy jednym z najważniejszych skrzyżowań w Bydgoszczy, z którego codziennie korzysta wielu mieszkańców naszego miasta, jak i całego regionu. Odświeżone logo symbolizuje właśnie ten dynamiczny ruch miejski i obecność w jednym miejscu wielu ludzi oraz zdarzeń” – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Centrum Handlowego RONDO.



Za nową identyfikację wizualną Centrum Handlowego RONDO odpowiadało londyńskie studio brandingowe AND, specjalizujące się w projektach dla centrów handlowych.

Informacje o firmie:

Centrum Handlowe RONDO to centrum II generacji, pierwszy tego typu obiekt handlowy w Bydgoszczy. Całkowita powierzchnia użytkowa Ronda to prawie 60.000m2.

Głównym najemcą jest hipermarket Real. Ofertę centrum uzupełnia 45 butików i sklepów średnio powierzchniowych. Centrum Handlowe RONDO może pochwalić się doskonałą lokalizacją – ok.1,5km od ścisłego centrum miasta, tuż przy głównym węźle komunikacji miejskiej oraz skrzyżowaniu trzech tras krajowych – w kierunku Poznania, Koszalina / Szczecina, a także Warszawy.

Właścicielem Centrum Handlowego RONDO jest spółka celowa CH Bydgoszcz Sp. z o.o., zarządzana przez Valad Polish Retail Fund. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska S.A.

www.chrondo.pl