Home Biznes D35 w nowej odsłonie

D35 w nowej odsłonie

Nowy demoreel D35 to tylko część działań rebrandingowych jednego z najbardziej nowoczesnych studiów postprodukcyjnych w Polsce. Zmieniła się nie tylko identyfikacja wizualna, czy strona www. Od końca maja studio funkcjonuje także pod nowym adresem na 1800 m2 postindustrialnej przestrzeni na warszawskiej Pradze.

Zmiana wizerunkowa wyznaczona została przez kolejny ważny etap w rozwoju D35. Nowe studio zlokalizowane w warszawskim SOHO Factory może śmiało konkurować z najlepszymi tego typu obiektami w Europie, czy na świecie. Industrialne wnętrza o powierzchni 1800 m2, sale konferencyjne i kolaudacyjne, dział 3D, dwie laboratoryjne sale kinowe, z czego jedna z największym w tej chwili w Polsce 10-cio metrowym ekranem projekcyjnym i 40 miejscami dla widzów; wszystko z bogatym zapleczem technicznym, wyposażone w najwyższej klasy sprzęt, montażownie Avid,  zaawansowane systemy do kolor korekcji Baselight. Co więcej, aranżacja przestrzeni studia znajduje swoją naturalną kontynuację w samym otoczeniu budynku – SOHO Creative District. Dzięki temu twórcy filmowi mają szanse na doświadczanie w pełni komfortowych warunków pracy, wykorzystując: najnowocześniejszą technologię, kreatywny i profesjonalny zespół D35, komfortowe, klimatyczne wnętrza oraz infrastrukturę Soho Factory. Za całością zmian stoi założyciel D35, kolorysta Marcin Kryjom.



Z kolei minimalistyczna formuła strony internetowej ma za zadanie w czytelny sposób przedstawić najważniejsze realizacje D35. W tym celu koncepcja kreatywna strony internetowej oparta została na formule blogowej, z licznymi showreels prezentującymi wybrane realizacje postprodukcyjne D35. Znajdziemy tu również 60 sekundowy spot z najważniejszych filmowych, reklamowych i telewizyjnych realizacji studia.

Typograficzna stylistyka nowego logotypu przełamana została kolorową rozetą, która wpisuje się w ideę brandingu D35 jako firmy wielowymiarowej, świadczącej kompleksowe usługi z zakresu pre i postprodukcji; każdy projekt: filmowy, reklamowy czy telewizyjny, to składowa wielu elementów, gdzie ważna jest zarówno kreatywność, jak i inżynierska precyzja czy wojskowa dyscyplina. Nowy logotyp idealnie dopasowuje się do każdego materiału marketingowego, ale tworzy także charakter firmy, która stawia na proste i funkcjonalne rozwiązania, jest nowoczesna, lubi jasny przekaz.

Propozycja oparcia identyfikacji o typografię i akcent kolorystyczny to pochodna analizy wizerunku firm związanych z branżą i oczekiwań odbiorców; wyszliśmy z założenia, że jeśli się zmieniać to na plus i odważnie; zmiana musi wnosić świeżość i być odzwierciedleniem idei po co firma się zmienia i co chce powiedzieć swoim klientom i partnerom – mówi Marcin Kryjom, prezes D35.

http://www.digital35.pl/Showreels/D35

D35