Home Biznes Dobry czas w mieście mody, czyli podsumowanie 2017 roku w Silesia City Center

Dobry czas w mieście mody, czyli podsumowanie 2017 roku w Silesia City Center

Dobry czas w mieście mody, czyli podsumowanie 2017 roku w Silesia City Center

Rok 2017 w Silesia City Center zdecydowanie należy do udanych: 19 nowych najemców, 20 salonów po remoncie i relokacji oraz 100 procent wynajętej powierzchni handlowej, której obszar wynosi 86 000 m2. A do tego rozbudowa poziomu +1, przebudowa strefy gastronomicznej i otwarcie Tygla Smaków. Silesia City Center umocniła wiodącą pozycję na rynku centrów handlowych w Polsce.

Jako największe centrum handlowe na Śląsku, Silesia City Center nieustannie stawia na rozwój. Ten rok był dla naszego Centrum bardzo dobry – powitaliśmy w gronie najemców 19 nowych marek, zorganizowaliśmy 22 eventy z udziałem znanych gości, 4 wystawy propagujące naukę, otworzyliśmy Tygiel Smaków, czyli nowy wymiar strefy gastronomicznej, a także – dzięki współpracy z instytucjami i fundacjami – włączyliśmy się w akcje charytatywne. Wprowadziliśmy również innowacyjne udogodnienia, jak stacje ładowania samochodów elektrycznych oraz rozbudowaliśmy poziom +1 – mówi Iwona Mroczek, dyrektor Centrum Handlowego Silesia City Center.

Poszerzony tenant mix, czyli nowi najemcy w mieście mody

W 2017 roku do grona najemców Silesia City Center dołączyło 19 najemców na łącznej powierzchni ponad 3125 m2. Została zagospodarowana część handlowa na poziomie +1, który jest poziomem usługowo-serwisowym. Oprócz kina znajdują się tam takie lokale jak: Coral Travel, Itaka, Neckermann, Krawiec, Bajkowy Labirynt czy Nail Room. Wśród nowych salonów pojawiły się również: Antony Morato, Sneakers, NYX, KFD, Goldenpoint, Mensa Home, Okaidi, D’Angel, Mole Mole, Mamut, Martes Sport czy Pawo. Tym samym tenant mix największego centrum handlowego na Śląsku został urozmaicony o kolejne silne i rozpoznawalne marki.

Nieustanny rozwój związany jest również z odnawianiem i relokacją lokali. Modernizacja objęła restauracje: Sztolnia, Thai Express, Sam Smak, Salad Story oraz salony: Mohito, Medicine, Cropp, Big Star, MaxMara, Reserved, Betty Barelay, Pinko, Paris Optique, House, CCC, Lambert, Timberland, La Promesse, Kaligraf, Rossmann czy Saturn, dla którego wydzielono aż 4712 m2.



Tygiel Smaków w mieście mody

Największą inwestycją w 2017 roku była modernizacja strefy gastronomicznej. Na powierzchni 2384 m2 pojawiło się 330 miejsc siedzących rozmieszczonych w 5 strefach: Ogródku, Tarasie, Pokoju rodzinnym, Salonie oraz Kuchni. Nowoczesny wystrój, plac zabaw dla dzieci, żagle akustyczne i inne innowacyjne rozwiązania architektoniczne to nowy wymiar food courtu w centrum handlowym. Do szerokiej oferty gastronomicznej w 2017 roku dołączyła restauracja Kuchnia Marche, dla której wygospodarowano dodatkowe miejsca siedzące na poziomie +1.

Rozrywka w mieście mody

W 2017 roku Silesia City Center postawiła również na ofertę eventową. Największym wydarzeniem było Silesia Summer Park, w ramach którego przez całe wakacje do dyspozycji klientów było pole do mini golfa, boisko do streetballu, ścianka wspinaczkowa, a także park linowy. Dla amatorów sportów zimowych przygotowano natomiast bezpłatne lodowisko czynne przez 3 miesiące – od grudnia do lutego. Znane z niestandardowych projektów centrum handlowe zapewniło również klientom doznania w ramach akcji „Dinner in the sky”, czyli obiadu 40 metrów nad ziemią, a także „Chorzowska 107”, dzięki której przez dwa tygodnie klienci mogli śledzić życie młodych gwiazd Youtuba: Angeliki Muchy, znanej jako LittleMooonster96 oraz Stuu, czyli Stuarta Kluz Burtona.

Cieszymy się, że Silesia City Center utrzymuje wiodącą pozycję na Śląsku dzięki zainteresowaniu ofertą handlową oraz wydarzeniami kulturalno-społecznymi. Koniec roku jest okazją do podsumowań i planowania kolejnych działań. Gwarantujemy, że przyniosą one naszym klientom jeszcze więcej niespodzianek i atrakcji – zapewnia Iwona Mroczek.