Drugi plan Navigation Trends for Drivers


Lokalizacja, nawigacja i aplikacja mobilna – to te tematy odegrały pierwszoplanową rolę podczas tegorocznej edycji Navigation Trends for Drivers. Nie można jednak zapomnieć o tych, którzy tworząc drugi plan również przyczynili się do sukcesu konferencji. Mowa o PG Promotion, agencji eventowo-marketingowej, która zadbała o wizualną i akustyczną oprawę wydarzenia.

 

27 marca w warszawskim centrum biznesowym Adgar Plaza odbyła się druga edycja największej w Polsce konferencji poświęconej branży lokalizacyjno-nawigacyjnej Navigation Trends for Drivers. Tematyka spotkania skierowana była przede wszystkim do kierowców oraz osób zarządzających flotami samochodowymi. Na konferencji pojawiło się ponad 100 osób, które miały okazję wysłuchać wystąpień przedstawicieli firm takich jak: Orange, mobiParking, Panorama Firm, Keratronik, Coyote czy Imagis, a przy stoiskach wystawienniczych, porozmawiać o najnowszych produktach i usługach w branży. Częsta zmiana osób pojawiających się na scenie oraz wyświetlanych prezentacji, wymagała sprawnej organizacji technicznej. O wizualną i akustyczną stronę wydarzenia zadbała firma PG Promotion.

Przygotowanie konferencji wymaga sprawnego działania wszystkich elementów, na które uczestnicy spotkania najczęściej nie zwracają uwagi. Nasza agencja zajęła się kompleksową obsługą techniczną wydarzenia – nagłośnieniem, oświetleniem, przygotowaniem sceny oraz zadbaliśmy o sprawny przebieg wydarzenia od strony techniczno-organizacyjnej”- powiedział Przemysław Grudziński, właściciel  i dyrektor zarządzający PG Promotion.

PG Promotion to agencja marketingowo-eventowa, która zajmuje się świadczeniem profesjonalnych usług dla biznesu. Zakres działań jest bardzo szeroki. Obejmuje organizację profesjonalnych imprez firmowych, konferencji, wydarzeń specjalnych oraz opracowanie projektów i planów marketingowych.