Home Biznes Erotine sponsorem cyklu spektakli „SEX GURU” z Tomaszem Kotem

Erotine sponsorem cyklu spektakli „SEX GURU” z Tomaszem Kotem

Erotine sponsorem cyklu spektakli „SEX GURU” z Tomaszem Kotem

Marka Erotine zawarła umowę sponsorską z organizatorami cyklu spektakli teatralnych „Jak zostać SEX GURU w 247 łatwych krokach”. Przez najbliższe miesiące przed rozpoczęciem każdego z przedstawień widzowie będą mieli okazji zapoznać się z materiałami promocyjno-reklamowymi marki oraz z jej ofertą.

„SEX GURU” to interaktywna sztuka komediowa dla dorosłych, w zabawny i pikantny sposób poruszająca tematy związane z życiem erotycznym. Przekazuje porady i wskazówki, jak zadbać o temperaturę w sypialni, a jednocześnie skłania do refleksji i śmiechu. W polskiej wersji reżyserem tej adaptacji sztuki austriackiego komika Wolfganga Weinbergera jest Gabriel Gietzky, a w główną rolę wciela się jeden z najpopularniejszych i najbardziej utalentowanych polskich aktorów – Tomasz Kot. Sztuka rozgrywana jest na terenie całej Polski.



Erotine to producent suplementów diety, wzmacniających popęd seksualny oraz intensywność doznań i przyjemności, płynących z życia erotycznego. Występuje w dwóch wersjach – dla kobiet i dla mężczyzn. Każda z nich została opracowana naukowo, z uwzględnieniem odmiennych potrzeb obu płci. Preparat wyróżnia się 100% naturalnym składem, opartym na formule złożonej z ziół, afrodyzjaków, witamin i składników mineralnych.

Obie marki łączą wspólne wartości – chęć wzbogacenia i poprawy jakości życia erotycznego Polaków, misja edukacji seksualnej oraz przekonanie, że każdy z nas ma prawo do satysfakcjonującego życia seksualnego.