Erotine sponsorem filmu „Ostatni Klaps”


Do licznego grona tytułów kulturalnych, sponsorowanych przez markę Erotine, dołączył „Ostatni Klaps”. Ten polski film w reżyserii Gerwazego Reguły będzie można oglądać na ekranach kin od 22 maja 2015 roku.

Bohaterem „Ostatniego Klapsa” jest niezależny twórca filmowy, któremu zlecono nakręcenie filmu o miłości Napoleona i Walewskiej. Nie wie on jednak, że producent filmu pod pretekstem spełnienia ambicji aktorskich ukochanej chce nakręcić erotyczną wersję przygód francuskiego cesarza. W ten sposób na planie spotykają się dwie nieświadomie swoich zamiarów ekipy filmowe, co prowadzi do komedii omyłek. W rolach głównych występują Mariusz Pujszo, Maja Frykowska, Marek Włodarczyk, a w epizodycznych Piotr Zelt, Michał Milewicz oraz Zbigniew Buczkowski. Gdy społeczne maski opadają na ziemię równie efektownie jak luksusowe gorsety, wydarzyć się może dosłownie wszystko. Pytanie brzmi: do kogo w tej plątaninie nęcących ciał i osobistych ambicji będzie należeć… ostatni klaps? – czytamy w opisie.

Erotine to marka suplementów diety, wzmacniających popęd seksualny oraz zwiększających intensywność doznań, płynących ze stosunku seksualnego. Jako jedyny produkt tego typu na rynku  dostępny jest w dwóch wersjach – dla kobiet i dla mężczyzn. Każda z nich została opracowana naukowo, z uwzględnieniem odmiennych potrzeb obu płci. Marka otrzymała tytuł Luksusowej Marki Roku i ze względu na rygorystyczne podejście do produkcji znalazła się w gronie nominowanych do tytułu Jakość Roku 2015.

Erotine jest również sponsorem m.in. cyklu spektakli „Jak zostać Sex Guru w 247 łatwych krokach” z Tomaszem Kotem w roli głównej.