Home Biznes „Kobieta w Biznesie” podbija Warszawę

„Kobieta w Biznesie” podbija Warszawę

„Kobieta w Biznesie” podbija Warszawę

Kolejna odsłona projektu „Kobieta w Biznesie” odbędzie się w Warszawie. Już 23 lutego uczestnicy spotkają się w Digital Knowledge Village, aby porozmawiać o rozwoju zawodowym oraz nowych trendach w marketingu z najlepszymi specjalistami w tej branży.

 

Aneta Wątor z Motiwator, autorka 30-dniowego kursu online „Wyznaczaj cele metodą Kaizen” oraz „Dziennika Celów Kaizen” zaprezentuje metodę, dzięki której japońskie koncerny osiągnęły spektakularne efekty. Uczestnicy dowiedzą się, jak dojść do wyznaczonego celu w kilku prostych krokach.

Dynamizm oraz rosnące oczekiwania konsumentów powodują, że co roku pojawiają się nowe sposoby komunikacji z klientem. W kolejnej odsłonie „Kobiety w biznesie” specjaliści prześledzą, jakie zmiany zaszły w branży internetowej oraz podpowiedzą, jak zastosować je do konkretnego biznesu. Prelegenci z ContentHouse – Katarzyna Bienussa oraz Michał Grzebyk zastanowią się, czego potrzebują uczestnicy, aby ich biznes mógł efektywnie zaistnieć w Internecie w 2017 roku.

Katarzyna Bienussa

Ponadto Katarzyna Romaniuk-Arche pokaże: „Jak uczyć się inwestowania i dlaczego warto inwestować w nieruchomości hotelowe w systemie condo?”.

Przewidziany został również wywiad z Anną Szczypek – właścicielką Spoko Box, która zapewni pyszny, dietetyczny catering podczas spotkania. Ponadto do wygrania będą liczne nagrody.



Spotkanie odbędzie się 23 lutego 2017 o godzinie 17:45 w Digital Knowledge Village, w Warszawie przy ulicy Puławskiej 465.

Bilety dostępne są na: https://kobietawbiznesie1waw.evenea.pl/

 

Motiwator – firma założona przez Anetę Wątor zajmująca się szkoleniem specjalistycznym (w tym treningami motywacyjnymi oraz szkoleniami dla pracowników firm i korporacji) i doradztwem.

Motiwator jest inicjatorem i organizatorem cyklu spotkań „Kobieta w biznesie”.

ContentHouse jest agencją full service content marketing, która stawia na dwa komunikacyjne filary: marketing treści (teksty, wideo, działania w social media) oraz mocne wsparcie PR dla Klientów. Narzędzia te wzajemnie się uzupełniają i tworzą skuteczną synergię.

W badaniu „Agencje interaktywne” z 2016 przeprowadzonym przez Media i Marketing Polska to agencja nr 1 pod względem zadowolenia ze strategii, badań i analiz, zadowolenia z obsługi Klienta oraz opracowania działań ATL.