NoVa Park wspiera polskie jabłka


NoVa Park przyłącza się do akcji społecznej wspierającej polskie jabłka. W weekend 16-17 sierpnia na terenie gorzowskiego centrum hostessy będą rozdawać klientom polskie jabłka, promując tym samym rodzime owoce.

Zaplanowane wydarzenie zorganizowano w ramach ogólnopolskiej akcji społecznej, której celem jest wspieranie polskiego sadownictwa. Klienci, którzy w dniach 16-17 sierpnia odwiedzą NoVa Park, będą mogli skosztować pyszne polskie jabłka.

NoVa Park chętnie wspiera inicjatywy, które spotykają się z dużym zainteresowaniem ze strony naszych klientów, a jednocześnie są ważne dla całego społeczeństwa. Tak stało się również tym razem. Postanowiliśmy zorganizować akcję promującą polskie jabłka oraz wspierającą rodzimych sadowników. Zapraszam wszystkich klientów do NoVa Park po smaczny upominek” – mówi Joanna Bagińska, dyrektor NoVa Park.

Akcja „Owoc NIEzakazany!” to inicjatywa Polskiej Rady Centrów Handlowych, wpisująca się w kampanię zapoczątkowaną przez redakcję „Pulsu Biznesu”. Inicjatywa przeprowadzana była w NoVa Park także w ostatni weekend – 9 i 10 sierpnia.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, Lindex, KappAhl, KFC, Pure Fitness, Home&You, Super–Pharm, Cubus, Centro, Smyk, Sephora, W.KRUK, Mohito, Bershka, Ryłko czy 4F.

Właścicielem obiektu jest węgierski deweloper Futureal. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska S.A.

www.nova-park.pl