Home Biznes Transcom wybrany przez Whirlpool do obsługi klientów w 19 krajach Europy

Transcom wybrany przez Whirlpool do obsługi klientów w 19 krajach Europy

Transcom wybrany przez Whirlpool do obsługi klientów w 19 krajach Europy

Transcom WorldWide podpisał umowę z Whirlpool Corporation, jednym z największych światowych producentów urządzeń AGD, na realizację programu integracji placówek contact center w Europie i zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów na rynkach: Austrii, Belgii, Bułgarii, Chorwacji, Czech, Danii, Finlandii, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Litwy, Niemiec, Norwegii, Polski, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Szwecji i Węgier.

Transcom zadba o obsługę oraz wsparcie techniczne klientów Whirlpool wykorzystując wiele kanałów komunikacji: telefon, wiadomości elektroniczne, pocztę tradycyjną, formularze www. Projekt znajduje się obecnie w pierwszej fazie realizacji w czterech wielojęzycznych, spełniających wszystkie potrzeby językowe klienta, centrach Transcom (Budapeszt, Gdańsk, Olsztyn i Porto). Wdrażanie rozwiązania powinno się zakończyć na początku 2016 roku, wraz z zatrudnieniem około 130 osób do pracy na pełnym etacie, z czego blisko połowę mają stanowić polscy konsultanci.

Rozwiązanie dostarczone przez Transcom oparte jest na platformie technologicznej o wysokiej wydajności. Korzystając z sieci wielojęzycznych centrów kontaktowych, pozawala na rozszerzenie zasięgu oferowanych usług o każdy kraj na świecie. Oddziały operacyjne znajdujące się w wybranych europejskich lokalizacjach tworzą wirtualne centrum kontaktowe zapewniające ciągłość i trwałość wszystkich usług świadczonych na rzecz klientów Whirlpool na całym kontynencie.



– Jestem bardzo zadowolony mogąc ogłosić partnerstwo z Whirlpool, co jak wierzę, jest potwierdzeniem siły rozwiązań dostarczanych przez Transcom. Wdrażamy wiodący w branży projekt dostawy wielojęzycznych usług, oparty na połączeniu centrów kontaktowych działających w różnych modelach: onshore (obsługa kraju w danym kraju), near shore (obsługa krajów pobliskich i podobnych kulturowo) oraz offshore (obsługa krajów dalekich i zróżnicowanych kulturowo). Nasze rozwiązania zostały zaprojektowane tak, aby dostarczyć klientom usługi wsparcia na najwyższym poziomie, jednocześnie obniżając koszty i pomagając napędzać wzrost naszych partnerów – powiedział Roberto Boggio, General Manager Transcom na region Europy środkowej i południowej, z którego dostarczane będą usługi do wszystkich krajów objętych umową.

Polska jest jednym z trzech krajów, obok Portugalii i Węgier, które realizują obsługę klientów Whirlpool na 19 europejskich rynkach. Ze względu na lokalizacje centrów i kompetencje pracowników, Polska jest jedynym krajem, w którym zaangażowane w ten proces będą dwa oddziały Transcom – w Olsztynie i Gdańsku.

Wprowadzenie ogólnoeuropejskiego rozwiązania Transcom dla Whirlpool oznacza konieczność zatrudnienia w polskich oddziałach firmy dodatkowych pracowników – około 36 w placówce w stolicy województwa pomorskiego oraz około 30 w sercu województwa warmińsko-mazurskiego. Aktualnie prowadzona jest rekrutacja, poszukiwani są kandydaci wykazujący się doskonałą znajomością języków obcych w mowie i piśmie, dobrą znajomością obsługi komputera, otwarci i chętni do nauki.