Minimalistyczna kolekcja Optica – nowość Black Red White


Funkcjonalnie i estetycznie urządzona przestrzeń wprawia mieszkańców domu w dobry nastrój i umila wspólne chwile. Dzięki nowej kolekcji mebli modułowych Optica od Black Red White aranżacja gościnnego i nowoczesnego wnętrza salonu lub jadalni jest na wyciągnięcie ręki.

Minimalistyczna forma mebli z nowego systemu Black Red White Optica doskonale współgra z przestrzeniami o nowoczesnym charakterze. Subtelne przeszklenia witryn w zestawieniu z modnym odcieniem szarości i okleiną imitującą naturalne drewno dają interesujący efekt estetyczny, tworzący niepowtarzalny design kolekcji. Fronty i boki mebli pozbawione są zdobień, a ich unikatowy projekt zapewnia wygodę i funkcjonalność codziennego użytkowania.

Black Red White kolekcja Optica pokój dzienny

Modułowy charakter kolekcji Optica daje duże możliwości wyboru brył i dowolnego tworzenia indywidualnych aranżacji. System oferuje kilkanaście elementów w zestawieniu kolorystycznym szary wolfram/orzech columbia, między innymi: szafki wiszące, witryny wiszące i stojące, różne modele komód, szafkę RTV czy ławę. Dzięki kolekcjom modułowym łatwiej jest ergonomicznie zagospodarować nawet niewielką przestrzeń.

Więcej nowości od Black Red White można znaleźć w nowym Katalogu 2015 oraz na stronie www.brw.com.pl.

***********

Black Red White to polska marka – wiodący producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz na rynku rodzimym. Już od ponad 20 lat firma proponuje swoim Klientom wnętrza dające radość i polepszające jakość życia. W rozbudowanym portfolio jej produktów dostępne są meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane, stoły, krzesła i materace. Wyróżnia je funkcjonalność, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz atrakcyjne i urozmaicone wzornictwo. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki – tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie i jadalni.

Grupę Black Red White tworzą 22 wyspecjalizowane spółki produkcyjne, handlowe i usługowe, w tym 11 podmiotów zagranicznych. Firma sprzedaje swoje produkty w 74 salonach firmowych oraz ponad 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki Black Red White dostępny jest również w ponad 40 krajach świata, w tym na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Węgrzech, gdzie funkcjonują salony własne. Więcej informacji na stronie www.brw.com.pl.