Home Dom Startuje zintegrowana kampania promocyjna topowej suszarki Infinity marki Vileda

Startuje zintegrowana kampania promocyjna topowej suszarki Infinity marki Vileda

Startuje zintegrowana kampania promocyjna topowej suszarki Infinity marki Vileda

Marka Vileda, lider kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.



Spoty telewizyjne będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. Zintegrowana kampania promocyjna potrwa aż pięć tygodni w okresie od września do października 2018 r. Infinity zadebiutuje również w Przyjaciółkach, Rodzince.pl i Misji Ratunkowej (product placement). Działania będą wspierane na FB i poprzez PR oraz w punktach sprzedaży.

Suszarka Infinity to jeden z najbardziej zaawansowanych konstrukcyjnie modeli w ofercie producenta. Zastosowanie sprytnych rozwiązań, sprawia, że jest wyjątkowo funkcjonalna -idealna na duże pranie, zarówno jeśli chodzi o jego ilość, jak i gabaryty. Podwyższony stelaż można rozsunąć i dopasować do potrzebnych akurat rozmiarów, a teleskopowe linki regulować do wymiarów od 186 cm aż do 257 cm. To udogodnienie w prosty sposób pozwala dostosować wielkość suszarki do ilości i gabarytów suszonych rzeczy, np. pościeli, ręczników czy obrusów. W zależności od potrzeb, po pełnym rozłożeniu suszarki, można zmieścić na niej nawet do trzech prań. Ze względu na swoją elastyczność sprawdza się zarówno na mniejszych, jak i większych powierzchniach. Kolejne ułatwienie to grube druty – zapobiegają powstawaniu zagnieceń na tkaninach, tym samym skracając czas prasowania. Suszarka Infinity posiada dodatkowo specjalny wieszak na drobną bieliznę. Jej uniwersalność i mobilność zwiększona została również przez nogi zakończone obudowanymi kółkami. Oznacza to, że wygodnie można ją przesuwać bez konieczności podnoszenia z ciężkim, mokrym praniem.

W 2017 Vileda zwiększyła rynkowy udział w kategorii Laundry Care wprowadzając nowy asortyment suszarek na pranie. Nowe modele powstały w oparciu o technologie oraz rozwiązania przemyślane na nowo i są odpowiedzią na wszystkie potrzeby konsumentów. W myśl hasła „Suszarki dobrze pomyślane” konstruktorzy marki Vileda przeanalizowali cały proces suszenia od nowa i przygotowali propozycje zróżnicowane pod względem funkcjonalności, rozmiarów i przeznaczenia. Wszystko po to, aby ułatwić użytkownikom codzienne suszenie prania i sprawić, by było jeszcze efektywniejsze. Rozbudowanie oferty sprawiło, że dziś Vileda jest rozpoznawalną marką w kategorii suszarek na pranie w Polsce.