Home Eventy Great Open House wygrała przetarg i prowadzi akcję samplingową dla nowego piwa Grupy Żywiec

Great Open House wygrała przetarg i prowadzi akcję samplingową dla nowego piwa Grupy Żywiec

Great Open House wygrała przetarg i prowadzi akcję samplingową dla nowego piwa Grupy Żywiec

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na przeprowadzenie akcji samplingowej wspierającej rynkowy launch nowej marki browaru – Brackie Pils. Akcja potrwa 5 tygodni i obejmie 3 województwa, w których będzie dostępne nowe piwo.

Prowadzona przez agencję Great Open House kampania samplingowa jest prowadzona w miastach na terenie 3 województw, gdzie dostępne będzie Brackie Pils (będące z założenia produktem regionalnym): śląskiego, dolnośląskiego i opolskiego. Akcja wspiera debiut rynkowy nowego piwa.

Brackie Pils to polsko-czeskie piwo o zawartości 5,2 proc. alkoholu, warzone na podstawie opracowanej przez polskiego i czeskiego piwowara receptury na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego. W ramach samplingu zespoły hostess ubranych w stroje z elementami charakterystycznymi dla Polski i dla Czech, będą wydawały puszki piwa oraz wafle do piwa.

Grupą docelową akcji są mężczyźni w wieku 25-49. Głównym celem jest zachęcenie konsumentów do spróbowania nowego piwa oraz zwrócenie uwagi na jego najważniejsze wyróżniki, a więc przede wszystkim na fakt, że jest to unikalne polsko-czeskie piwo, z recepturą na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego; łączące głęboki, esencjonalny smak piw polskich z aromatycznością pilzneńskich piw czeskich.

Akcja samplingowa wystartowała z początkiem września, potrwa przez 5 tygodni.



Agencja Great Open House przeprowadziła w ostatnich tygodniach działania samplingowe także dla 2 innych marek z portfolio Grupy Żywiec: Warki Radler (celem działań była promocja nowego smaku Warka Radler Czarna Porzeczka z Limonką) oraz marki Specjal (akcja dotyczyła nowego produktu – piwa Specjal niefiltrowany z rokitnikiem, prowadzona była na Pomorzu, Mazurach oraz w miastach na terenie województwa kujawsko-pomorskiego).

Marka Warka Radler jest od 3 lat obsługiwana przez agencję hyperCREW, która należy do tej samej grupy komunikacyjnej, co Great Open House.

Great Open House (www.goh.pl) to agencja marketingu zintegrowanego. W gronie klientów agencji znaleźli się m.in.: Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Storck Polska, Danone, Nestle Polska, Bakoma, Mondolez Polska (dawniej: Kraft Foods Polska), Haribo, Mars Polska, Unilever Polska, Grupa Żywiec, Tesco, P4 (Play), GlaxoSmitKline, InPost czy 3M.

Wraz z agencją hyperCREW (www.hypercrew.pl) tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów łączących obszary online i offline. HyperCrew to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 8 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Wrangler, XL Energy Drink.