Home Inne Energetyczna kampania wizerunkowa Centrum Janki

Energetyczna kampania wizerunkowa Centrum Janki

Energetyczna kampania wizerunkowa Centrum Janki

Wraz z początkiem marca Centrum Janki wystartowało z modową kampanią wizerunkową promującą najnowsze kolekcje ubrań i dodatków na sezon Wiosna-Lato 2014. Najnowsza kampania, wykorzystująca billboardy, materiały POS zamieszczone w centrum oraz media społecznościowe zachęca do zakupów w Centrum Janki wszystkie rodziny, które uwielbiają modę i śledzą jej najnowsze trendy.

Billboardy i materiały POS w żywych i przyciągających uwagę kolorach spójne są z linią graficzną zaplanowaną w strategii marketingowej Centrum Janki na 2014 rok. Motywem przewodnim jest zakochana w modzie i trendach czteroosobowa rodzina Jankowskich, która towarzyszyć będzie Centrum Janki przy działaniach marketingowych aż do końca roku. Można ją lepiej poznać śledząc losy Anki, Janka, Zuzy i Franka na profilu Centrum Janki na Facebooku, a także na stronie internetowej www.chjanki.pl.

Centrum Janki to centrum rodzinne, oferujące nową jakość zakupów i spędzania czasu z najbliższymi. To założenie widoczne jest również w naszej najnowszej, przykuwającej uwagę kampanii wizerunkowej, gdzie główne role grają członkowie rodziny Jankowskich, którzy towarzyszą nam w 2014 roku. Chcemy pokazać mieszkańcom Warszawy i okolic, że Centrum Janki posiada bogatą ofertę modową, która odpowiada na potrzeby i finansowe możliwości rodzin kochających pięknie wyglądać, takich jak nasi „Jankowscy” – mówi Anna Walerych, dyrektor Centrum Janki.

Grupą docelową modowej kampanii wizerunkowej są kobiety z dziećmi mieszkające w Warszawie oraz okolicach, które lubią modnie wyglądać i robić zakupy dla całej rodziny. Kampania outdoorowa nowych kolekcji w Centrum Janki potrwa do końca marca.



Informacje o Centrum Janki:

Główni najemcy Centrum Janki to Leroy Merlin, Saturn oraz hipermarket Real. Ofertę centrum uzupełnia 76 butików i sklepów średnio powierzchniowych. Centrum Janki może pochwalić się bogatą ofertą rozrywkową – na terenie obiektu działają: mulitiplex CINEMA CITY oraz kompleks strefy food court z 11 restauracjami. Centrum Janki to miejsce przyjazne rodzinom oraz osobom niepełnosprawnym.

Całkowita powierzchnia użytkowa Centrum Janki to ponad 83.000m2.

Właścicielem Centrum Janki jest spółka celowa CH Janki Sp. z o.o., zarządzana przez Valad Polish Retail Fund. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska S.A.

www.chjanki.pl