Home Inne NoVa Park docenia i nagradza swoich klientów

NoVa Park docenia i nagradza swoich klientów

NoVa Park docenia i nagradza swoich klientów

Od 5 do 10 maja gorzowskie centrum handlowe NoVa Park organizuje akcję „Doceniamy, nagradzamy”. Na klientów, którzy robią zakupy w NoVa Park czekają upominki o wartości ponad 60 000 złotych, w tym rodzinne wejściówki na mecz Stali Gorzów z Wybrzeżem Gdańsk czy roczne karnety do Pure Jatomi Fitness.

Akcja „Doceniamy, nagradzamy” trwa od 5 do 10 maja w godzinach 12.00-20.00. Do akcji może się zgłaszać każdy, kto w czasie trwania zabawy zrobi zakupy na terenie NoVa Park na kwotę minimum 45 złotych i udokumentuje je na jednym paragonie, który okaże hostessie. W zamian klientowi przysługuje wybór jednego z trzech upominków: całodziennej wejściówki do Sali Zabaw Acapulco dla jednego dziecka, poczwórnego zaproszenia na mecz Stal Gorzów vs. Wybrzeże Gdańsk lub śpioszków z herbem KS Stali Gorzów.

Klienci posiadający paragon za zakupy na kwotę minimum 45 złotych mogą także wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest 30 rocznych karnetów do Pure Jatomi Fitness. Nagrody czekają na tych klientów, którzy na specjalnym kuponie zgłoszeniowym oszacują najbliżej prawdy wartość bielizny prezentowanej przy punkcie wydawania upominków.

„Akcja ‘Doceniamy, nagradzamy’ to sposób na podziękowanie naszym klientom za zakupy dokonywane w NoVa Park. Wybraliśmy upominki dla rodzin z dziećmi – zarówno tych, które kibicują Stali Gorzów, jak również poszukujących animacji dla najmłodszych.  Zapraszam wszystkich Państwa do udziału w akcji” – mówi Joanna Bagińska, dyrektor NoVa Park.



Regulaminy akcji „Doceniamy, nagradzamy” dostępne są na stronie internetowej www.nova-park.pl oraz w siedzibie Organizatora.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło w dniu 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, Lindex, KappAhl, KFC, Pure Fitness, Home&You, Super–Pharm, Cubus, Centro, Smyk, Sephora, W.KRUK, Mohito, Bershka, Ryłko czy 4F.

Właścicielem obiektu jest węgierski deweloper Futureal. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska S.A.

www.nova-park.pl