Factory Outlet w nowej odsłonie


Szybka, intuicyjna, nieskomplikowana i wygodna – to atuty nowej strony internetowej Factory Outlet. Zmiany wprowadzone w serwisie objęły zarówno sferę wizualną, jak i funkcjonalną, czyniąc go jeszcze bardziej przejrzystym oraz łatwiejszym w obsłudze. Nowa witryna dostosowuje się do rozdzielczości urządzenia, na którym jest oglądana.

– Wszystkich obecnych i przyszłych klientów Factory Outlet zapraszamy do odwiedzenia naszej nowej strony internetowej. Dzięki zmianom, jakie w niej wprowadziliśmy, każdy użytkownik będzie mógł w prosty i intuicyjny sposób odnaleźć poszukiwane informacje – od promocji i wydarzeń specjalnych, poprzez godziny otwarcia centrów oraz wskazówki dojazdu, aż po dane kontaktowe do konkretnych sklepów – mówi Marta Kocik, Regional Marketing Manager w Centrach Factory.   

Odświeżeniu projektu strony towarzyszyło dążenie do uczynienia go przystępnym dla każdego użytkownika. Wprowadzone zostały zmiany graficzne, dzięki którym serwis nabrał nowej jakości estetycznej oraz zyskał rozwiązania ułatwiające nawigację. Co więcej, strona jest responsywna, dzięki czemu dostosowuje się do rozdzielczości urządzenia, na którym jest oglądana.

– Chcąc podnosić standardy naszych usług oraz reagować na coraz wyższe wymagania i potrzeby naszych klientów, nie mogliśmy zapomnieć o naszej wirtualnej wizytówce. Zależało nam, by wszystkie modyfikacje odpowiadały aktualnym trendom w technologii komputerowej i branży IT – dodaje Marta Kocik.

Odświeżona strona internetowa Factory Outlet znajduje się pod niezmienionym adresem: www.factory.pl

# # #

 

Marka Factory

 

Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce.

Centra te stanowią nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.

 

Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów znajdujących w Polsce wynosi 84 500 m kw. W sklepach Factory oferowane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości, w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok. Asortyment sprzedawany w Factory to niepowtarzalne produkty będące prototypami, nadwyżkami danej kolekcji lub pełnowartościowy, markowy towar z poprzednich sezonów.

 

Więcej informacji o centrach Factory można uzyskać pod adresem: www.factory.pl