Home Internet Kulinarne podróże ze Starwood Hotels & Resorts

Kulinarne podróże ze Starwood Hotels & Resorts

Kulinarne podróże ze Starwood Hotels & Resorts

Dla sieci hoteli Starwood Hotels & Resorts, do której w Polsce należą hotele marki Sheraton, Westin i The Luxury Collection, agencja INSIGNIA przygotowała stronę internetową promującą serię wyjątkowych podróży kulinarnych po Wiedniu, Frankfurcie, Monachium i Warszawie. W ramach programu "SPG in Three FLavours" goście restauracji i barów uczestniczących w programie Starwood Preferred Guest mogą poznać najlepsze smaki miasta podczas kameralnych kolacji przygotowanych przez szefów kuchni luksusowych hoteli Starwood.

 

W ramach program Starwood Preferred Guest klienci sieci hoteli Starwood mogą skorzystać z programu premiowego, polegającego na przyznawaniu punktów za pobyty i usługi dodatkowe oraz rachunki w restauracjach oraz barach. Punkty mogą być wymieniane na bezpłatne noce hotelowe, bilety lotnicze oraz usługi hotelowe w ponad 1200 hotelach w blisko 100 krajach.  

Elementem programu Starwood Preferred Guest jest portal SPG in Three Flavours, dostępny pod linkiem http://culinaryjourneys.spgrestaurantsandbars.com. To swoisty kulinarny przewodnik po Wiedniu, Frankfurcie, Monachium i Warszawie.



 

Strona internetowa stanowi oś komunikacji oferty restauracji w naszych hotelach Starwood w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. – komentuje Monika Szewczyk, Digital Field Marketing Manager, Starwood Hotels&Resorts in Poland, C/O Sheraton Warsaw Hotel – Jest dostępna jest w 3 wersjach językowych: angielskiej, niemieckiej i polskiej, także w wersji mobilnej. Jej nowoczesny i bardzo atrakcyjny kafelkowy układ umożliwia lepszą prezentację zdjęć oraz filmów kulinarnych, na czym nam najbardziej zależało. Ponadto, strona jest oparta na strukturze typu "one-page", dzięki czemu użytkownik może poruszać się po niej za pomocą przesuwania myszki bądź przesuwania dłonią po ekranie smartfona bądź tabletu. Dodatkową funkcjonalność strony stanowi jej integralność z mediami społecznościowymi, dzięki czemu treści publikowane na Facebooku, Twitterze bądź Instagramie, za pomocą konkretnego hashtagu są automatycznie publikowane w serwisie. Współpraca z agencją Insignia była przyjemnością – pracownicy reagowali szybko na zgłaszane uwagi, przedstawiając jednocześnie własne rozwiązania i pomysły. Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania, oczywiście bardzo pozytywnie. – dodaje Szewczyk.

 

Agencja INSIGNIA współpracuje z siecią hoteli od siedmiu lat, realizując projekty interaktywne dla marek Sheraton, Westin oraz Luxury Collection. Współpraca obejmuje projektowanie serwisów internetowych, blogów, prowadzenie kampanii promocyjnych w internecie oraz szerokie doradztwo w zakresie obecności marek w mediach społecznościowych.