Home Inne Pop – up store H&M w FACTORY Annopol na półmetku

Pop – up store H&M w FACTORY Annopol na półmetku

Pop – up store H&M w FACTORY Annopol na półmetku

Uśmiechu, radości i samych szczęśliwości”, „wytrwałości…”, „szczęścia i samych pięknych chwil” – takie życzenia składają odwiedzający pop-up store H&M w Factory Annopol podopiecznym Fundacji SYNAPSIS. Od otwarcia pojawiającego się i znikającego salonu marki minął już miesiąc. W tym czasie sklep odwiedziło ponad 80 tysięcy gości.

– Półmetek funkcjonowania pierwszego w Polsce outletowego pop-up store H&M pokazuje, że nie tylko lubimy robić zakupy w atrakcyjnych cenach, ale przede wszystkim bardzo chętnie włączamy się w pomoc innym – mówi Anna Zawadzka, Center Manager Factory Warszawa Annopol.

Podopiecznych Fundacji SYNAPSIS klienci Factory Annopol mogą wspierać na trzy sposoby: kupując rękodzieło osób z autyzmem, wybierając produkty marki H&M, z których dochód zostanie przekazany Fundacji oraz przekazując życzenia, zamieszczając je na specjalnie w tym celu przygotowanej tablicy korkowej przed sklepem. 

Współpraca popularnej szwedzkiej marki odzieżowej z centrum FACTORY Warszawa Annopol na rzecz Fundacji SYNAPSIS to pierwszy tego rodzaju projekt firmy w Polsce. Charytatywny salon H&M został otwarty 25 kwietnia br. i będzie funkcjonował do końca czerwca br. Dochód uzyskany ze sprzedaży asortymentu marki H&M przekazany zostanie na wsparcie działalności Ośrodka „Dom i Praca” w Wilczej Górze pod Warszawą, gdzie łączone są pobyty domowe i praca zawodowa osób dotkniętych autyzmem.

– Fakt, że klienci warszawskiego Factory Annopol tak chętnie nabywają przedmioty przygotowane przez mieszkańców Ośrodka „Dom i Praca”, przynosi nam dużą satysfakcję. Z początkowych ilości produktów dostarczonych przez SYNAPSIS sprzedane zostało już wszystko, dlatego do sklepu musiała trafić nowa dostawa – dodaje Anna Zawadzka.

H&M pop-up store będzie funkcjonować w Factory Annopol do 30 czerwca br.

# # #

 

H&M

Firma H & M Hennes & Mauritz AB została założona w 1947 roku w Szwecji i jest notowana na NASDAQ OMX Stockholm. Koncepcją biznesową firmy jest oferowanie mody i jakości w najlepszej cenie. W grupie H&M działają także marki & Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki oraz Weekday, a także koncept H&M Home. Grupa H&M ma ponad 3,200 sklepów w 54 krajach, wliczając rynki franczyzowe. W Polsce H&M obecny jest od 2003 roku i aktualnie w całym kraju funkcjonuje ponad 130 sklepów. W 2013 sprzedaż z VAT osiągnęła poziom 150,090 milionów SEK, a liczba pracowników przekroczyła 116,000.



Więcej informacji na www.hm.com.

 

Fundacja SYNAPSIS

Fundacja SYNAPSIS od 1989 roku realizuje misję pomocy dzieciom i osobom dorosłym z autyzmem oraz ich rodzinom. Prowadzi cztery placówki: ośrodek diagnostyczno-terapeutyczny, przedszkole terapeutyczne, ośrodek informacyjno-prawny oraz przedsiębiorstwo społeczne wraz domem treningowym dla dorosłych, czyli Ośrodek Dom i Praca. Placówka dla dorosłych daje możliwość rozwoju zawodowego oraz zapewnia rehabilitacje i terapię osobom z autyzmem.

Więcej informacji o Fundacji SYNAPSIS można znaleźć pod adresem: www.synapsis.org.pl

 

Marka Factory

Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce.

Centra te stanowią nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.

Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów znajdujących w Polsce wynosi 84 500 m kw. W sklepach Factory oferowane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości, w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok. Asortyment sprzedawany w Factory to niepowtarzalne produkty będące prototypami, nadwyżkami danej kolekcji lub pełnowartościowy, markowy towar z poprzednich sezonów.

Więcej informacji o centrach Factory można uzyskać pod adresem: www.factory.pl