Home Moda Startuje kampania Vipsters.com z Barbarą Kurdej-Szatan

Startuje kampania Vipsters.com z Barbarą Kurdej-Szatan

Startuje kampania Vipsters.com z Barbarą Kurdej-Szatan

Za strategię, koncepcję kreatywną oraz przygotowanie materiałów digitalowych odpowiadają agencje Schulz brand friendly oraz 19 Południk friendly connected.

 

Kampania telewizyjna jest już emitowana w popularnych kanałach telewizyjnych. W połowie miesiąca planowany jest start działań digitalowych, opartych o content video z ambasadorką w roli głównej.

Spot można zobaczyć tutaj:



https://www.youtube.com/watch?v=fxmqT3LAVbE

– Nasza komunikacja opiera się o brand ambasadorkę – Basię Kurdej-Szatan, bardzo dobrze znaną aktorkę, która z racji swojego zawodu często zmienia się i wciela w nowe role. Robi to nie tylko w pracy. Zmiany są bardzo kobiece i wszystkie je uwielbiamy. Vipsters.com to klub zakupowy, w którym codziennie pojawiają się nowe kampanie największych marek ze zniżkami nawet do 70%. Dzięki naszej ofercie, każda kobieta może się zmienić za pomocą jednego kliknięcia w telefonie. Niezależnie od tego gdzie jest i czego aktualnie potrzebuje, na Vipsters.com zawsze znajdzie coś dla siebie i poczuje prawdziwą radość z zakupów komentuje Agata Prorok, przedstawiciel Vipsters.com w Polsce.

 

Kampania Vipsters.com to efekt współpracy agencji Schulz brand friendly oraz 19 Południk friendly connected, świadczącej usługi strategiczno-kreatywne. 19 Południk friendly connected odpowiada za strategię komunikacji, natomiast Schulz brand friendly przygotował koncepcję kreatywną, spoty telewizyjne i sesję fotograficzną z Barbarą Kurdej-Szatan oraz produkcję contentu.

Vipsters.com to internetowy klub zakupowy, w ofercie którego znajdują się produkty znanych marek w niższych cenach. Klub liczy 28 milionów członków z 9 krajów Europy. Na stronie Vipsters.com codziennie pojawiają się nowe kampanie, w ramach których można kupić ubrania, artykuły sportowe, przybory szkolne czy akcesoria do domu.