Home Moda STYLE TO GO – blogerki w akcji

STYLE TO GO – blogerki w akcji

STYLE TO GO – blogerki w akcji

Marka Bosch uruchamia kolejną akcję w blogosferze, promując linię mini-stylizatorów do włosów „STYLE TO GO”. Do akcji zaangażowały się blogerki z kategorii: fryzury, lifestyle, fitness i uroda. Inicjatorem koncepcji i realizatorem działań jest agencja INSIGNIA.

 

Produkty szyte na miarę

Zdecydowana większość kobiet prawie codziennie stylizuje włosy, potrzebuje na to co najmniej kwadrans. Linia mini-stylizatorów do włosów: suszarka, prostownica oraz suszarko-lokówka, stworzona jest dla nowoczesnych kobiet, które lubią dobrze wyglądać zawsze i wszędzie: w czasie dnia pracy, po zajęciach sportowych, w podróży, w domu i poza nim. Produkty są poręczne, lekkie i można je zmieścić w każdej torebce – to towarzysze sprytnej stylizacji włosów, „must be” każdej pięknej kobiety.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na produkty poprzez angażujący i atrakcyjny charakter komunikacji. Ważnym elementem jest generowanie wysokiego zasięgu komunikacji poprzez dobór adekwatnych blogów do współpracy przy kampanii. Key idea komunikacji: zawsze i wszędzie w dobrym stylu – produkty „Style to go” pozwolą Ci wyglądać dobrze bez względu na czas i miejsce.

 

Akcja „STYLE TO GO” trwa 3 miesiące (grudzień 2014-luty 2015) i podzielona została na trzy etapy.

Pierwszy z nich – „stylizacje-inspiracje” to promocja produktów wśród blogerek, specjalizujących się w stylizacji włosów. Wykorzystując okres sylwestrowo-karnawałowy blogerki przy użyciu sprzętu „STYLE TO GO” wykonały tutorial stylizacji na lata 20. i 60., dostarczając inspiracje swoim czytelniczkom. Do akcji włączyły się:

  • BlondHairCare – www.blondhaircare.com – stylizując się na lata 20. 
  • Alina Rose – www.alinarose.pl – stylizując się na lata 60.


 

Drugi etap akcji – „sprzęt do zadań specjalnych” – blogerki zajmujące się tematyką aktywnego stylu życia. Ich zadaniem jest pokazanie, że dzięki poręcznemu sprzętowi można świetnie wyglądać na, jak i po zajęciach sportowych. Można go spakować do torby sportowej, a po zajęciach szybko „doprowadzić się do ładu” i iść na imprezę. W akcji biorą udział:

  • Styl Oly – www.styloly.com
  • Dr Lifestyle – www.drlifestyle.pl 

 

Trzeci etap – „kobieta w podróży” – blogerki zajmujące się tematyką lifestyle, które lubią podróżować. Ich celem jest przedstawienie produktu w kontekście mobilności, który pozwala wyglądać świeżo bez względu na czas i miejsce. W akcji biorą udział:

  • Charlize Mystery – www.charlizemystery.com
  • Fashionelka – www.fashionelka.pl 

Style to go_1

Dodatkowo każda z blogerek organizuje dla swoich czytelniczek konkurs, w którym mają przedstawić m.in. „jak przygotować atrakcyjną fryzurę (na Sylwestra, bal karnawałowy” w 15 min?”, „sposób na szybkie ogarnięcie się po zajęciach”, „podróżniczy zestaw nowoczesnej kobiety”. Akcja potrwa do końca lutego 2015.

 

Agencja INSIGNIA pracuje dla marki Bosch od 2010 r. Zrealizowała kampanię z blogerami „Maxximum możliwości”. Obecnie realizuje też inne działania marketingowe dla AGD Bosch, m.in. kampanię „Akademia Smaku” (www.promocjebosch.pl).