Home Motoryzacja Agencja IMAGINE przygotowała dla Mitsubishi launch nowego Outlandera w digitalu

Agencja IMAGINE przygotowała dla Mitsubishi launch nowego Outlandera w digitalu

Agencja IMAGINE przygotowała dla Mitsubishi launch nowego Outlandera w digitalu

Zadaniem agencji było przygotowanie formatów digital do kampanii prelaunchowej i właściwego launchu nowego Mitsubishi Outlander. Kampania launchowa właśnie się rozpoczęła, potrwa do końca listopada.

Pierwsza, prelaunchowa część kampanii, miała na celu zachęcenie kierowców do odwiedzenia salonów Autoryzowanych Dealerów Mitsubishi podczas Dni Otwartych w dniach 17-18 października. Druga część działań, czyli rozpoczynająca się właśnie kampania launchowa, ma na celu zaprezentowanie zalet nowego Mitsubishi Outlander oraz zachęcenie potencjalnych klientów do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi samochodu na landing page'u kampanii: http://mitsubishi.pl/NowyOutlander/nowy-outlander

Kampania, prowadzona pod hasłem „Nowy Mitsubishi Outlander. Jeszcze doskonalszy”, ma charakter zasięgowy i obejmuje m.in. największe portale ogólnotematyczne, social media oraz mobile.

Na potrzeby kampanii agencja IMAGINE przygotowała m.in. bannery html w wersjach dynamicznych z wideo oraz w wersjach statycznych, mailingi i grafiki do kanału social media oraz grafiki do wykorzystania na stronach internetowych  Mitsubishi.

Kampania digital jest częścią szerszych działań wspierających obecnie debiut nowego Mitsubishi Outlander. Poza internetem  działania marketingowe obejmują także telewizję, prasę, radio i billboardy.



Agencja IMAGINE współpracuje z Mitsubishi od 2013, po wygraniu przetargu tego marketera na obsługę digital.

* * *

IMAGINE to agencja interaktywna zatrudniająca specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji e-marketingowej i projektowania graficznego. Specjalizuje się w działaniach z zakresu wsparcia sprzedaży, pozycjonowania marki w internecie, promocji w sieci oraz identyfikacji wizualnej. 

W portfolio IMAGINE znajdują się projekty realizowane dla największych marek, m.in: Orange, mBank, Ruch SA, Rossmann, Komfort, Bisnode, Confluentia Group, Pharma Care, Mitsubishi, Henkel, Hasbro. 

Więcej informacji: www.imagine.am