Badanie Sotrender, pokazujące jak działają na YouTube polskie marki wykazało, że kanał ŠKODA Polska, istniejący dopiero od sierpnia 2011 roku, jest już największym na polskim YouTube w kategorii samochody!
Kanał ŠKODA Polska świetnie wypada pod względem liczby odsłon – 7 642 581, ale też cieszy się największą liczbą subskrybentów i najwyższym zaangażowaniem użytkowników, na co ma wpływ liczba polubień filmów oraz komentarzy.
Od pierwszego dnia funkcjonowania, kanał ŠKODA Polska zgromadził 1 600 subskrybentów, łącznie na kanale dostępnych publicznie jest ponad 360 filmów, które trwają w sumie 76 021 sekund!
„Nowy wymiar ŠKODY” z ponad milionem odsłon, „Daj się porwać nowej ŠKODZIE Yeti” z imponującą liczbą ponad 300 tysięcy odsłon oraz „Wyprzedaż samochodów ŠKODA z rocznika 2013” z ponad 100 tysiącami odsłon.
Kanał ŠKODA Polska wita oglądających specjalnie przygotowanym widgetem, który umożliwia zapoznanie się z nowościami w ofercie, obejrzenie aktualnych filmów, zapis na jazdę próbną oraz newsletter, jak również przejście na stronę www lub profil na Facebooku.