Home Motoryzacja „Świecimy przykładem na drodze” od dwóch lat

„Świecimy przykładem na drodze” od dwóch lat

„Świecimy przykładem na drodze” od dwóch lat

HELLA Polska od dwóch lat świeci przykładem na drodze. W tym czasie koncern aktywnie prowadził kampanię edukacyjną na rzecz zwiększania świadomości kierowców dotyczącej prawidłowego oświetlenia pojazdów, które znacząco wpływa na poprawę bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

W sierpniu 2014 roku firma HELLA Polska zainicjowała kampanię „Świecimy przykładem na drodze”, której założenia nadal z powodzeniem realizuje. Celem akcji jest uświadamianie kierowców i zmiana ich nawyków związanych z właściwie dobranymi i ustawionymi reflektorami samochodowymi. HELLA Polska podjęła się działań obejmujących edukację na temat prawidłowej eksploatacji oświetlenia samochodu, a także bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Akcja miała na celu zwiększenie świadomości, że regularna kontrola stanu technicznego, ustawienia świateł oraz stopnia zużycia żarówek powinna być nawykiem każdego kierowcy.

Z naszych badań wynika, że wielu nawet doświadczonych kierowców bagatelizuje znaczenie oświetlenia samochodowego, zapomina o systematycznym sprawdzaniu stanu żarówek i prawidłowym ustawieniu reflektorów. Dlatego też HELLA Polska podjęła się przeprowadzenia akcji edukacyjnej skierowanej do wszystkich uczestników ruchu drogowego, która w zaledwie dwa lata przyniosła pierwsze efekty i spotkała się z dużym zainteresowaniem kierowców – mówi Monika Maciejewska, Dyrektor Działu Zarządzana Produktem i Marketingu HELLA Polska.

Koncern nadal pokazuje, że odpowiedzialność i kultura jazdy jest jednoznaczna z zapewnieniem bezpieczeństwa na trasie. W maju br. HELLA Polska przy współpracy z ośrodkiem badawczym Moto Data oraz Polską Izbą Stacji Kontroli Pojazdów przeprowadziła badanie na grupie ponad 800 kierowców z całej Polski. Wyniki pokazały, że mimo szerokiej wiedzy, którą wykazali się ankietowani, tylko 74% z nich raz w roku przeprowadza regularną kontrolę oświetlenia, 13% badanych osób sprawdza je raz na dwa lata, natomiast 7% zupełnie o tym zapomina lub uważa za nieistotne. To zainspirowało firmę do dwukrotnego przeprowadzenia akcji bezpłatnej kontroli oświetlenia samochodowego z udziałem stacji kontroli pojazdów na terenie całego kraju.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów, jakie przynosi nasza kampania edukacyjna. W tym roku wspólnie z 50 stacjami kontroli pojazdów sprawdziliśmy reflektory i wymieniliśmy żarówki w ponad 1300 samochodach. Wiemy, że właśnie w ten sposób uświadomimy kierowcom, że sprawnie działające światła to gwarancja bezpieczeństwa – dodaje Monika Maciejewska.

Dodatkowo HELLA Polska zadbała również o szkolenie przyszłych specjalistów z branży motoryzacyjnej. Koncern zorganizował dwie edycje akcji edukacyjnej „Świecimy przykładem” skierowanej do nauczycieli ponadgimnazjalnych szkół technicznych o kierunku samochodowym.

HELLA Polska zapowiada kontynuację akcji „Świecimy przykładem na drodze”, aby nadal edukować oraz promować bezpieczeństwo i odpowiedzialność na drodze.

„Świecimy przykładem na drodze” w liczbach:



– 2 edycje akcji bezpłatnej kontroli oświetlenia samochodowego;

– 2 edycje akcji edukacyjnej dla szkół „Świecimy przykładem”;

– kontrola oświetlenia w 1358 pojazdach;

– współpraca z 50 stacjami kontroli pojazdów z całej Polski;

– ponad 800 uczestników badania wiedzy o użytkowaniu świateł samochodowych

– 1294 fanów na Facebooku

 

HELLA to globalna, niezależna, rodzinna firma notowana na giełdzie, która posiada około 32 tysięcy pracowników w 100 oddziałach zlokalizowanych w ponad 35 krajach na całym świecie. Grupa HELLA rozwija i produkuje wysokiej klasy systemy oświetlenia oraz elektronikę samochodową. Koncern jest jednym z największych detalicznych dystrybutorów części samochodowych, akcesoriów, diagnostyki i usług dla branży motoryzacyjnej w Europie. Działając w ramach spółek joint venture, produkuje kompletne moduły samochodowe, systemy klimatyzacji i pokładowe instalacje elektryczne. Z zespołem ponad 6 tys. pracowników zatrudnionych w działach badań i rozwoju, HELLA jest jednym z najważniejszych koncernów na rynku, który jest motorem napędowym tworzenia innowacyjnych rozwiązań w swojej branży. Osiągając w roku obrotowym 2014/2015 sprzedaż na poziomie ok. 5,8 mld. euro, HELLA znalazła się wśród 40 największych dostawców w branży samochodowej na świecie i wśród 100 największych niemieckich przedsiębiorstw przemysłowych. Więcej informacji:
http://www.hella.com/cardriver/pl/index.html
https://www.facebook.com/hella.swiecimy.przykladem

kyo