Home Zwierzęta Kampania informacyjna Psy mają potrzeby

Kampania informacyjna Psy mają potrzeby

Kampania informacyjna Psy mają potrzeby

Piramida potrzeb Maslowa jest nam dobrze znana, ale czy tak samo dobrze znamy wymagania naszych czworonogów? Inicjatorzy akcji informacyjnej Psy mają potrzeby postanowili poruszyć temat zasad zdrowego żywienia, dostosowanych do wieku, rozmiaru i kondycji fizycznej zwierzęcia.

 

Kampania Psy mają potrzeby jest kampanią informacyjną zorganizowaną przez brytyjskiego producenta karmy Butcher’s, zwracającą uwagę na konieczność doboru karmy do indywidualnych potrzeb czworonogów. Jej celem jest uświadomienie właścicielom psów: jakie potrzeby żywieniowe posiadają ich pupile, jak ważne jest sprawdzanie składu gotowego pokarmu oraz jak poruszać się wśród szerokiej oferty karm dla psów.

 

Każdy właściciel psa chce, by jego podopieczny zdrowo się rozwijał i miał energię do podejmowania aktywności fizycznej. Powinien przede wszystkim zadbać o aspekty zdrowotne dotyczące zachowania m.in zdrowej wagi, pięknej sierści oraz sprawnych stawów. Wystarczy przyswoić sobie kilka reguł zdrowego żywienia zwierząt, aby pomóc im czerpać radość z nauki i zabawy każdego dnia. Bez znajomości wpływu substancji, tj. witaminy, minerały, pierwiastki (np. fosfor, wapń), które są niezbędne do prawidłowego rozwoju zwierzęcia w każdym okresie jego życia, nie jesteśmy w stanie skomponować prawidłowo zbilansowanej diety.



 

W akcji Psy mają potrzeby uczestniczy wielu specjalistów. Organizatorem kampanii, która rozpocznie się 6 października i potrwa do marca 2016, jest marka Butcher’s. Realizacją działań PR-owych zajęła się agencja kreatywna Commercial Communications.

Więcej o potrzebach psów znajdziesz na: https://www.facebook.com/DobrzeNamZeSoba

a.hankiewicz@commercialcommunications.pl

 

CC