Home Biznes Nova Group z nową strategią wzierunkową

Nova Group z nową strategią wzierunkową

Nova Group z nową strategią wzierunkową


Firma Nova Group – wiodący dostawca kosmetyków profesjonalnych oraz wyposażenia dla ośrodków spa, salonów kosmetycznych i klinik medycyny estetycznej – rozpoczęła współpracę z agencją Ego Public Relations.

Zadaniem agencji jest wdrożenie strategii wizerunkowej dla marki korporacyjnej Nova Group, marek kosmetycznych (m.in. Maria Galland, Skeyndor), urządzeń medycyny estetycznej (m.in. Mediostar Next, Reaction) oraz urządzeń do spa i wellness (marek Gharieni i Haslauer). Za działania z zakresu PR-u i marketingu odpowiada Agnieszka Majewska-Kunat, która pełnić będzie również funkcję rzecznika prasowego Nova Group.

Jak mówi Andrzej Chmielewski, Prezes Nova Group: „Jesteśmy obecni w branży beauty od początku jej rozwoju w Polsce, niemal 30 lat. Teraz nadszedł czas, kiedy chcemy i możemy w pełni wykorzystać siłę marki korporacyjnej Nova Group. Jednocześnie podjęliśmy decyzję o intensyfikacji działań komunikacyjnych głównych marek produktowych z naszego portfolio, poprzez wykorzystanie wielu zróżnicowanych kanałów komunikacji, które będą wzajemnie wspomagały się”.