Home Kuchnia Warzywne inspiracje Bonduelle

Warzywne inspiracje Bonduelle

Warzywne inspiracje Bonduelle

Dla marki Bonduelle Agencja INSIGNIA zrealizowała portal w związku z wprowadzeniem na rynek nowych produktów w puszkach "Gotowane na Parze" i "Już przygotowane na parze".

Bonduelle otwiera nową epokę kulinarną – warzywa już przygotowane „Na parze”, wykorzystując innowacyjną metodę blanszowania, która pozwala zachować idealny smak, chrupkość i jeszcze więcej wartości odżywczych warzyw mrożonych oraz w puszkach.

Strona internetowa, dostępna pod adresem www.warzywneispiracje.pl/naparze, stanowi oś komunikacji na temat nowej linii produktów „Na parze”: warzywa „Gotowane na parze” (puszki) oraz warzywa „Już przygotowane na parze” (mrożone).

„Kampania, która pojawi się na znanych portalach o kulinariach, zdrowiu i urodzie, takich jak durszlak.pl, kafeteria.pl, ugotuj.pl, elle.pl czy kobieta.pl, ma na celu pokazanie jak łatwo i szybko przygotować zdrowe i smaczne potrawy z wykorzystaniem warzyw gotowanych na parze Bonduelle oraz zainspirowanie kobiet do przyrządzania pełnowartościowych, bogatych w składniki odżywcze posiłków przez cały rok” – mówi Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle Polska i kraje bałtyckie.



Portal stanowić będzie inspirację dla miłośników kulinariów. Wartościowy content dopasowany do grupy docelowej jest głównym atutem portalu. Przy okazji można się też na nim zapoznać z pełną ofertą produktów. Strona dostępna jest w wersji mobilnej i oparta na strukturze typu "one-page" oraz intuicyjnej nawigacji opartej o user-centered design.

Marka podjęła także współpracę z blogerką Aleksandrą Krzyżanowską, autorką bloga 2smaki.pl, która przygotowuje dedykowane przepisy oraz filmy wideo z użyciem produktów Bonduelle.

Za zakup mediów odpowiada Agencja Code Media.

Agencja INSIGNIA współpracuje z marką Bonduelle od września 2013 roku. Współpraca obejmowała obsługę działań digital, w tym aktywację marki w mediach społecznościowych – obsługę fanpage w serwisie Facebook, launchingiem nowych produktów z portfolio Bonduelle w internecie oraz aktywnościami promocyjnymi on-line. Poza tym odpowiadała za rozbudowę contentu w istniejących serwisach Bonduelle oraz współpracę z blogerami, którzy przedstawiali użytkownikom inspirujący świat i wartości marki.

Warzywne inspiracje_Bonduelle4